بهینه سازی

استفاده حداکثر از پیشنهادات هوشمند

استفاده حداکثر از پیشنهادات هوشمند

هنگامی که هدف شما این است که بیشترین تبدیل از بودجه بازاریابی خود را دریافت کنید، می توانید تنظیمات مناسب و پیشنهادات را تنظیم کنید. کجا دلار بعدی خود را برای مشتری بعدی خود بفروشید؟ برای کمک به استفاده حداکثر از بودجه شما، ما معرفی Maximize Conversions: یک استراتژی جدید قیمت گذاری هوشمندانه که بطور خودکار قیمت مناسب را برای هر حراج تعیین می کند تا به شما بیشترین تبدیل را در بودجه روزانه شما تبدیل کند.

به عنوان مثال، اگر شما یک خرده فروش لباس هستید که سعی می کند سبک های گذشته را به سرعت به فروش برساند، Maximize Conversions به شما کمک می کند تا بیشترین تعداد فروش خود را از بودجه موجود خود بدست آورید، چرا که سیگنال هایی مانند لیست های بازاریابی، زمان روز، مرورگر و سیستم عامل را به پیشنهادات هوشمند از تکنولوژی یادگیری ماشین گوگل برای بهینه سازی و برای تبدیل در هر حوزه تبلیغاتی استفاده می شود که همچنین به عنوان “مزایده زمان منصفانه” شناخته می شود.

استفاده حداکثر از پیشنهادات هوشمند ما می خواستیم بدون استفاده از بودجه، حجم تبدیل کمپین های پرطرفدار ما را افزایش دهیم. در اولین کمپین تست ما افزایش 73 درصدی در میزان تبدیل، افزایش CVR در 59٪ و کاهش CPA در 42٪ و تغییر در هزینه های ما شاهد آن بودیم. “- کریس لاورچه، سرپرست PPC در Seer Interactive

آسانترین راه برای ایجاد تبدیل حداکثر است. به سادگی صفحه تنظیمات مبارزات انتخاباتی خود را انتخاب کنید، روی «تغییر استراتژی پیشنهاد» کلیک کنید و «حداکثر استفاده» را انتخاب کنید. شما می توانید حداکثر تبدیل را امتحان کنید، بینش ها را مشاهده کنید و راهکارهای پیشنهادات خود را برای درک عملکرد آنها نظارت کنید