سئو کار حرفه ای

افزایش ترافیک یا بازدید وب سایت

افزایش ترافیک یا بازدید وب سایت

25 راه افزایش ترافیک به وب سایت شما
از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی بیشتر از همه در دنیا می خواهم، و احتمالا به شما «مشتری بیشتر» می گویند. چه چیزی اغلب پس از مشتریان در لیست دلخواه کسب و کار می آید؟ ترافیک بیشتر به سایت خود. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید و در پست امروز ما 25 مورد از آنها را شامل می شود، از جمله چند راه برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان.

افزایش ترافیک به وب سایت شما تنها جاده

1. تبلیغات
این یکی خیلی واضح است، ما در ابتدا به آن نگاه می کنیم. جستجو پرداخت شده، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش همه روش های عالی جذب بازدید کنندگان ، ساختن نام تجاری خود و گرفتن سایت خود در مقابل مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید – آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را دنبال کنید، یا به دنبال افزایش تبدیل نیز هستید؟ هر کانال پرداخت دارای مزایا و معایب است،

بنابراین قبل از رسیدن به کارت اعتباری خود، اهداف خود را به دقت بررسی کنید.
اگر امیدوار باشید که ترافیک بیشتری به سایت شما نیز منجر به فروش بیشتر شود، شما باید کلماتی را که قصد خرید تجاری دارند، به عنوان بخشی از استراتژیهای جستجو پرداخت کنید. بله، رقابت برای این اصطلاحات جستجو می تواند شدید (و گران) باشد، اما بازده می تواند ارزشش را داشته باشد.
2. اجتماعی دریافت کنید
این به اندازه کافی برای تولید محتوای بزرگ نیست و امیدواریم که مردم آن را پیدا کنند – شما باید فعالانه باشید. یکی از بهترین روشهای افزایش ترافیک در وب سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شماست .

توییتر برای پیوندهای کوتاه، مبهم (و وسوسه انگیز) ایده آل است، در حالی که ارتقاء + Google می تواند به سایت شما در نتایج جستجو شخصی کمک کند و به نظر می رسد در B2B های مختلف بسیار موثر باشد. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با سایتهای اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram جذابیت بزرگی پیدا کنید. در اینجا توصیه های بیشتری برای به دست آوردن بیشتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی توصیه می شود .
افزایش ترافیک به آیکون های رسانه های اجتماعی وب سایت شما
3. آن را مخلوط کنید
هیچ کدام از فرمول جادویی برای موفقیت بازاریابی محتوا وجود ندارد، با این که بعضی از آنها باور دارند. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را برای خوانندگان مختلف جذاب کنید. کوتاهترین پست های وبلاگ مبتنی بر اخبار را با محتوای طولانی مدت و همچنین ویدئو، infographics و قطعات داده شده برای حداکثر تاثیر، به اشتراک می گذارند.
4. سرفصل های غیر قابل مقاومت را بنویسید
سرفصل ها یکی از مهمترین بخش های مطالب شما هستند. بدون یک عنوان قابل ملاحظه، حتی جامع ترین پست وبلاگ پست خوانده نشده خواهد بود . کارشناسی ارشد نوشتن عنوان . به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب از بیست عنوان مختلف به بالاپرداخت می پردازند تا در نهایت حل و فصل شوند.
5. توجه داشته باشید به صفحه SEO سئو
فکر می کنم جستجوگرها مرده اند؟ دوباره فکر کن بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و ارزشمند است. آیا شما بیشترین استفاده از متن تصویر alt را انجام می دهید؟ آیا پیوندهای داخلی را به محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توصیفات متا بهینه سازی برای جستجو در صفحه نیاز به سن ندارد و می تواند به افزایش ترافیک آلی شما کمک کند.
6. هدف کلیدی Long-Tail
کسب و کار پایه کلمات کلیدی تجاری خود را تحت پوشش قرار داده است؟ سپس وقت آن است که کلمات کلیدی طولانی مدت را نیز هدف قرار دهیم. کلمات کلیدی طولانی مدت اکثریت جستجوهای وب را تشکیل می دهند، به این معنی که اگر شما آنها را به عنوان بخشی از جستجو و یا تلاش جستجوگرها پرداخت نکنید، شما از دست می دهید.
افزایش ترافیک به وب سایت خزنده خود را با دم طولانی
تصویر از طریق thegadir.org
7. شروع وبلاگ نویسی مهمان
قبل از اینکه شما آن را بگوئید – نه، وبلاگنویسی مهمان واقعی، با وجود اینکه شما ممکن است شنیده باشید، مرده نیست . یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ را به وب سایت شما افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما در معامله کمک کند. هر چند هشدار داده می شود – استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته به طور اساسی تغییر کرده اند و تاکتیک های اسپم می تواند مجازات های سخت را به همراه داشته باشد. با توجه ادامه بدهید.
8. دعوت دیگران به وبلاگ مهمان در سایت شما
وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال محتوا به سایر وبلاگها، افراد را از طاقچه خود دعوت به وبلاگ در سایت خود کنید . آنها احتمالا به مقاله مهمان خود به اشتراک گذاشته و پیوند می دهند که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما منتقل کند. فقط مطمئن شوید که شما فقط محتوای با کیفیت بالا، محتوای اصلی را بدون لینک های هرزنامه ارسال می کنید، زیرا گوگل در حال جستجوی وبلاگ های کم کیفیت است.
9. برو پس از ترافیک ارجاع
به جای تلاش برای متقاعد کردن سایتهای دیگر برای پیوند دادن به شما (یک فرایند خسته کننده و فشرده)، محتوای ایجاد کنید که فقط با آن ارتباط برقرار کند.
هنگامی که لری درباره ضرب و شتم در دندانهای عرفانی نوشت که eBay از آپدیت Google Panda دریافت کرد ، ما توانستیم یک لینک از Ars Technica را در بخش انتخاب ویراستار همراه با لینکهای The New York Times و National Geographic فراهم کنیم. نه چندان دشوار – و نه یک نتیجه موجب ترافیک ارجاعی شد. یاد بگیرید که کدام نوع لینک ها تعداد زیادی از ترافیک ارجاع را ارسال کرده و نحوه دریافت آنها را در این پست .
افزایش ترافیک به داده های تجزیه و تحلیل لینک Referral Referrals
10. مطالب ارسالی به LinkedIn
LinkedIn تبدیل شده است بسیار بیشتر از یک وسیله پیدا کردن یک کار دیگر. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر یک پلت فرم انتشار ارزشمند در حق خود است، به این معنی که شما باید به طور منظم مطالب را به LinkedIn ارسال کنید . انجام این کار می تواند ترافیک را به سایت شما افزایش دهد و همچنین نمایه خود را در صنعت خود افزایش دهد، به ویژه اگر شما یک پیروزی متوسط یا بزرگ داشته باشید.
افزایش ترافیک به وب سایت شما لری کیم LinkedIn مشخصات
11. پیاده سازی طرح Microdata
طرح پیاده سازی (یا قالب دیگری از داده های مایکروادات) لزوما ترافیک به وب سایت شما را به تنهایی افزایش نخواهد داد، اما برای ربات های موتور جستجو برای پیدا کردن و فهرست صفحات شما آسان تر خواهد بود . یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح برای جستجوگرها اینست که می تواند بخش های سایت ثروتمند تر را بهبود بخشد، که می تواند نرخ های کلیک را بهبود بخشد.
12. لینک داخلی
قدرت پروفایل نمایه شما به وضوح مشخص نیست که چند سایت چگونه به شما لینک می دهند – همچنین می تواند توسط ساختار پیوند داخلی شما تحت تاثیر قرار گیرد . هنگام ایجاد و انتشار محتوا، مطمئن باشید که برای فرصتهای پیوندهای داخلی نگاهی بیندازید. این نه تنها با جستجوگرها کمک می کند، بلکه نتایج بهتر و مفیدتری را برای کاربر فراهم می آورد – سنگ بنای افزایش ترافیک وب سایت شما.
13. مصاحبه رهبران صنعت فکر
فکر می کنم مصاحبه ها فقط برای ستوان بزرگ است؟ شما می توانید شگفت زده شوید که چگونه بسیاری از مردم مایل به صحبت با شما هستند، اگر فقط از آنها بخواهید. ارسال ایمیل با درخواست مصاحبه با رهبران فکری در صنعت خود و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید . نه تنها به رسمیت شناختن نام باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما خواهد شد، مصاحبه شونده احتمالا مطالب را نیز به اشتراک می گذارد، و بیشتر گسترش می یابد.
14. بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید
بسیاری از کسب و کارها بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز هستند که از روشهای سنتی استفاده می کنند. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ایمیل ضعیف می تواند باعث افزایش قابل ملاحظه ای در ترافیک شود. فقط مراقب باشید که مردم را با ایمیل های بی رحمانه در مورد هر به روز رسانی در کسب و کار خود بمباران کنید. همچنین، قدرت خرید بازاریابی از طریق دهان را نادیده نگیرید، به ویژه از افرادی که از محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. یک یادآوری ایمیل دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید میتواند به شما در بهبود ترافیک شما کمک کند.
15. اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است
روزهایی که مرور اینترنت به طور انحصاری بر روی رایانه های رومیزی انجام می شود، مدت زیادی طول کشید. امروزه افراد بیشتر از همیشه قبل از استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و اگر بازدیدکنندگان خود را مجبور به خرج کردن و حرکت در اطراف سایت خود کنید، شما اساسا آنها را به جایی دیگر می دهید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دسترس و راحت قابل مشاهده در طیف وسیعی از دستگاهها ، از جمله گوشی های هوشمند کوچکتر است.
16. مطمئن شوید که سایت شما سریع است
همیشه خود را در انتظار سی ثانیه برای یک صفحه وب برای بارگذاری؟ من هم نه. اگر سایت شما برای همیشه بارگیری شود، میزان گشت و گذار شما بالا خواهد رفت. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به صورت تکنیکی بهینه شده اند ، از جمله اندازه فایل های تصویر، ساختار صفحه و قابلیت های افزونه های شخص ثالث. بارگیری سایت شما سریعتر است، بهتر است.
ترافیک را به وب سایت خود افزایش دهید آیکن نوار بارگذاری 8 بیتی
17. احساسات جامعه را تقویت کنید
مردم می خواهند ذهن خود را بیان کنند و در موضوعاتی که احساس می کنند از این موضوع مستثنی هستند، وزن می گیرند، بنابراین ساختن یک جامعه در سایت شما یک راه عالی برای شروع گفتگو و افزایش ترافیک به وب سایت شما است. سیستم نظری قوی را از طریق راهکارهای شخص ثالث مانند نظرات فیس بوک یا Disqus اجرا کنید یا یک انجمن اختصاصی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان بتوانند از آنها سوال کنند. فراموش نکنید که جامعه خود را مدیریت کنید تا اطمینان حاصل شود که حداقل استانداردهای دکوروم رعایت شده است.
18. خود را در بخش نظرات بشنوید
احتمالا حداقل تعداد سایت هایی را که به طور منظم به کسب و کار شما مرتبط هستند مراجعه می کنید، پس چرا به گفتگو نرسیده اید؟ اظهار نظر ضروری نیست که سریعا به ترافیک ارجاع افزوده شود، اما ایجاد یک نام برای خودتان با ارائه نظرات متفکرانه و تحسین برانگیز در بلاگ های صنعتی و سایت ها، راهی عالی برای نام شما در خارج است – که در نتیجه می تواند در نتیجه رانندگی ترافیک بیشتر به سایت خود. فقط به یاد داشته باشید که، همانطور که در پست های مهمان، کیفیت و ارتباط مهم است، شما باید با افراد دیگر خود در ارتباط با تو رفت و آمد نکنید و لینک های هرزنامه ها را در وب سایت های غیر مرتبط حذف نکنید.

افزایش ترافیک به بخش نظرات وب سایت شما

19. اطلاعات تجزیه و تحلیل داده هایتان را بررسی کنید
Google Analytics یک منبع ارزشمند از اطلاعات در مورد هر جنبه ای قابل تصور از سایت شماست، از صفحات محبوب شما تا جمعیت های بازدید کننده. نگاهی دقیق روی داده های تجزیه و تحلیل خود داشته باشید و از این اطلاعات برای استراتژی تبلیغاتی و محتوا استفاده کنید. توجه به آنچه پست ها و صفحات محبوب ترین را نشان می دهند. اطلاعات بازدید کننده را بازبینی کنید تا ببینید که چگونه، کجا و زمانی که ترافیک سایت شما از کجا می آید.
20. فعال شدن در رسانه های اجتماعی
این به اندازه کافی نیست که فقط محتوای را از طریق کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید – شما نیز باید فعالانه در جامعه شرکت کنید. یک حساب توییتر دریافت کردید؟ سپس به بحث گروهی با هشتگ های مربوطه ملحق شوید. آیا مخاطبان شما نظرات خود را در پست های فیس بوک ترک می کنند؟ پاسخ به سوالات و ارتباط با خوانندگان شما. هیچ چیز مردم را سریعتر از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال پخش نمی کند – از رسانه های اجتماعی استفاده کنید، همانطور که در نظر گرفته شده بود و در واقع با طرفدارانتان ارتباط برقرار می کرد.
21. مطالب خود را به سایتهای جمعآوری کنید
در ابتدا، سلب مسئولیت – اسپرد Reddit و سایر سایت های مشابه را امیدوار به “ضربه جک پات” ترافیک ارجاع، به دلیل این اتفاق نمی افتد. اعضای جوامع مانند Reddit به طرز خارق العاده ای به هرزنامه هایی که به عنوان لینک های مشروع پوشانده شده اند، به خوبی شناخته شده اند، اما هر بار که بارها و بارها، لینک های ارسالی را که این مخاطبان واقعا مفید خواهد بود آسیب نرسانند. یک Subreddit مربوطه را انتخاب کنید، محتوای خود را ارسال کنید، سپس ترافیک را در آن مشاهده کنید.
افزایش ترافیک به سایت های خبری سایت های خبری وب سایت شما
22. ویدئو را در استراتژی محتوا قرار دهید
محتوای مبتنی بر متن همه خوب و خوب است، اما ویدئو می تواند یک دارایی با ارزش در هر دو جذب بازدید کنندگان جدید و ایجاد سایت شما جذاب تر باشد. داده ها نشان می دهد که نگهداری اطلاعات برای محتوای بصری به طور قابل توجهی بالاتر از متن است، به این معنی که بازاریابی ویدئویی یک راه عالی برای جذب و نگهداری مخاطبان شما است و همزمان به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند.
23. تحقیق در مسابقه
اگر از نرم افزاری مانند BuzzSumo برای بررسی آنچه رقبا دارید، استفاده نکنید، شما در معرض یک عیب بزرگ هستید. این خدمات عملکرد اجتماعی سایت ها و محتواهای خاص را جمع می کند تا به شما یک دید کلی از موضوعاتی که با خوانندگان ربط دارد و مهمتر از همه، دور کردن رسانه های اجتماعی را به شما نشان دهد. پیدا کردن آنچه که مردم می خوانند (و صحبت کردن در مورد آن)، و شبیه سازی این نوع محتوا برای آوردن ترافیک به وب سایت شما.
24. وبینار میزبان
مردم دوست دارند یاد بگیرند، و وبینارها راهی عالی برای انتقال دانش شما به مخاطبان مشتاقانه شما هستند. در کنار مبارزات تبلیغی موثر اجتماعی، وبینارها یک راه عالی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما هستند. ارسال یک ایمیل یک هفته یا بیشتر پیش از زمان، و همچنین یک “آخرین فرصت ثبت نام” یادآوری روز قبل از وبینار. اطمینان حاصل کنید که ارائه را برای بعد از مشاهده آرشیو کنید و وبینارهای خود را به طور وسیع از طریق رسانه های اجتماعی ارتقا دهید. اگر شما تعجب می کنید که چگونه یک webinar را انجام دهید ، برای پیگیری برخی نکات کلیک کنید.

25.  شرکت در کنفرانس ها

هر کشوری که هستید، احتمال دارد حداقل یک یا دو کنوانسیون و کنفرانس بزرگ مربوط به کسب و کار شما وجود داشته باشد. شرکت در این حوادث یک ایده خوب است – صحبت در آنها حتی بهتر است. حتی یک سخنرانی نیمه شایسته برای گفتگو، راه عالی برای ایجاد خودتان به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شماست و قرار گرفتن در معرض دید شما برای سایت شما.
خوب، این فقط در مورد آن را برای پست امروز است. اگر شما راهنمایی های خود را برای افزایش ترافیک به وب سایت خود داشته باشید، دوست دارم آنها را بشنوم.

تهیه شده توسط:

علی ناییج