بهینه سازی سایت وردپرس

الگوریتم جدید گوگل در سئو سایت

الگوریتم جدید گوگل در سئو سایت

همه ما می دانیم نقش مهم سئو در رتبه بندی و ترافیک چیست. همه کسب و کارها می خواهند شماره یک در گوگل باشند و بالای درخت باشند. اما حقیقت این است که فقط 1 وب سایت می تواند آن شماره یک موقعیت را حفظ کند. این گفته می شود که رهبر می تواند از خاندانش دست کشید. سئو چیزی است که سالهاست در آن زندگی می کند و هرگز ناپدید نمی شود.در این مقاله،من درباره هفت گناه سئو بحث خواهم کرد که باید از آن اجتناب کنید تا هر وبسایت خود را در موتورهای جستجوی مختلف به طور منظم رتبه بندی کنید. اگر در تمام موارد شما در این مقاله سؤال کنید، لطفا در تماس باشید .

بیایید با اولین گناه اصلی شما که نیازمند جلوگیری از …

خرید لینک های فله ارزان (از هر نوع)

اولین گشت جستجوگر اینترنتی شما برای اطمینان از اجتناب از هر گونه هزینه، خرید هر گونه لینک را به وب سایت شما می دهد. نه تنها بد به طور کلی برای خرید هر نوع backlink به وب سایت خود، اما تاثیر طولانی مدت آن می تواند در وب سایت شما می تواند کاملا شگفت آور است. هر وبسایتی که یک لینک backlink به وب سایت شما را برای یک قیمت ارائه می دهد اغلب است، اگر نه همیشه خیلی بدبخت و گوگل می تواند دقیقا ببینید چه چیزی در حال انجام است.

به زودی گوگل می گوید که شما پول واقعی واقعی را پرداخت کرده اید تا سعی کنید لیست های جستجوی خود را مدیریت کنید وب سایت شما در معرض خطر مجازات قرار می گیرد. هنگامی که من می گویم که مجازات می کنم، فقط به معنای یک تلنگر کوچکی در مچ دست نیست، گوگل وب سایت شما را در فهرست با وب سایت های دیگر مجازات نگه می دارد و ممکن است چندین ماه طول بکشد، تا سالی که لیست کامل و پاک شود.

شما باید گوگل را ثابت کنید که شروع به تمیز کردن نمایه پشتیبان خود کرده اید و اگر احساس نمی کنید به اندازه کافی انجام داده اید، وبسایت خود را با علامت سیاه کنار آن کنار بگذارید. من حتی داستانهایی را میشنوم که در آن کسب و کارها مجبور بودند دامنههای کاملا جدیدی را خریداری کنند و وبسایتهای کاملا جدیدی را برای به دست آوردن رتبه بندی به دست آوردند. این بدترین سناریو است اما آگاه باشید که این اتفاق می افتد!

تکراری برچسب ها سئو

تگ های سئو به گوگل و دیگر موتورهای جستجو می گویند آنچه در مورد وب سایت شماست، و منحصر به فرد و دقیق تر می توانید این را بهتر کنید. تکرار برچسب های سئو به شدت بر رتبه بندی های آلی شما تاثیر می گذارد و شما باید از تمام هزینه ها اجتناب کنید.

اگر شما تگ های سئو منحصر به فرد ندارید، به موتورهای جستجو هیچ اطلاعات اضافی در مورد صفحه وب خود بدهید. اگر همه اینها تکراری باشد، به نظر می رسد تنبل و سازماندهی نشده به موتورهای جستجو متفاوت است و شما علاقه مند به ارائه اطلاعات اضافی آنها نیستید.

برچسب های جستجوگرها که شما نیاز دارید تمرکز اصلی خود را در رابطه با ساختن منحصر به فرد و دقیق قرار دهید برچسب های عنوان و متا توضیحات برچسب ها هستند. هر دو باید به شیوه های مختلف فرمت شوند و هر دو دارای محدودیت های شخصیت متفاوت باشند. با این مقاله فوق العاده بیشتر درباره توصیفات Meta آشنا شوید – نحوه نوشتن یک توضیحات بزرگ برای بهبود کلیدهای آلی!

محتوای کثیف

داشتن محتوای با کیفیت بالا در وب سایت شما یکی از بزرگترین مواردی است که می توانید برای کمک به رتبه بندی های آلی انجام دهید. بسیاری از موتورهای جستجو در حال حاضر به اندازه کافی هوشمندانه هستند تا بتوانند وب سایت شما را خالی کنند و فقط خودتان را با چه محتوایی آشنا می کنند. محتوای شما باید به 100٪ مربوط به صفحه وب آن باشد.

داشتن محتوای ضعیف ضعیف نه تنها به رتبه بندی های آلی شما آسیب می رساند، بلکه هر مشتری بالقوه را نیز از تماس با شما قطع می کند. اگر درمورد محتوا در وبسایت خود ناراحت نباشید، چه نوع تصوراتی را به هر بازدید کننده جدید می دهد؟ با مشتریان بالقوه روی پای راست بگذارید و محتوا و اطلاعاتی را که بعد از آنها هستند را به آنها بدهید.

الگوریتم جدید گوگل در سئو سایت مطالب مفصل تر و هیجان انگیز تر می توانند بهتر شوند. هرگز فقط برای محتوای خوب و متوسط ​​محاسبه نکنید. همیشه فرمت های جدید محتوا را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای وب سایت و کسب و کار شما مناسب است. تولید کتاب های الکترونیکی، چک لیست ها، نمودار ها، آمار، راهنماها، infographics، سخنرانی ها، فیلم ها، پادکست ها … هر چیزی که بازدید کنندگان می توانند در واقع دانلود و استفاده کنید! این طلای شما برای کسب و نگهداری مشتریان خواهد بود.

خرید طرفداران رسانه های اجتماعی جعلی

همانطور که در اولین نکته ذکر شد، شما باید از خرید چیزی که طبیعی نیست و یا می تواند به عنوان دستکاری نتایج جستجو دیده می شود. خریدندگان پیروان رسانه های جعلی، روند جدیدی نیستند، اما بسیاری از شرکت ها در دام خرید طرفداران قرار می گیرند تا پروفایل هایشان بهتر شوند. نه تنها شما می توانید پیروان تقلبی را خریداری کنید که غیر طبیعی خواهد بود، اما همه این پیروان در واقع مشتری واقعی بالقوه نخواهند بود.

اگر صدها و صدها نفر از پیروان خود را در صورتی که هیچ یک از آنها حتی از راه دور در کسب و کار شما علاقه مند نباشند، اهمیت دارد؟ هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود، باید مطمئن شوید که شما به افرادی که واقعا علاقه مند به کسب و کار شما هستند ارسال می کنید. اینها بیشتر احتمال دارد که در پست های خود اقدام کنند و به مشتریان بالقوه تبدیل شوند.

الگوریتم جدید گوگل در سئو سایت خریدندگان پیروان تقلبی تنها به سختی پایان می یابند و شما باید 100٪ از انجام این کار در تمام هزینه ها دور بمانید. هرگز در روند هایی در مورد چگونگی بی عادلانه به دست آوردن مزیت نسبت به سایر وب سایت ها دست نزنید، زیرا این کار فقط برای کسب و کار شما به پایان رسیده است.

سایت پاسخگو غیر موبایل

داشتن یک وب سایت پاسخگو همراه یکی از چیزهای مفید تر است که می توانید برای وب سایت خود انجام دهید. جهان آنلاین در حال حرکت تلفن همراه است و موتورهای جستجو به این گرفتار شده اند. این خبر جدیدی نیست که شما نیاز دارید که موبایل را دریافت کنید،

اما اگر وبسایت شما هنوز پاسخگوی تلفن همراه شما نیست، لازم است که در این ASAP اقدام کنید! موتورهای جستجو نه تنها موتورهای جستجو را به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی بسیاری از آنها استفاده می کنند بلکه بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد.

تصور کنید یک مشتری بالقوه وب سایت خود را بر روی یک دستگاه تلفن همراه بازدید می کند تا بتواند آن را پاسخگو نباشد، آنها واقعا حق نداشته اند؟ شما می خواهید تمام مشتریان بالقوه را هنگام بازدید از وبسایت خود بهترین تجربه کنید و این به این دلیل است که تلفن همراه بسیار مهم است!

کلمه کلیدی در سئو سایت

الگوریتم جدید گوگل در سئو سایت بسیار مهم است که صفحات وب سایت شما در سایت شما هدفمند کلمات کلیدی خاصی باشند که می خواهید این صفحه به صورت ارگانیک رتبه بندی شود. یک نقطه عظیم که برای جلوگیری از آن ضروری است، کلمه کلیدی است. با این کار، به طور غیر عادی، کلمه کلیدی خود را در همه محتوا در یک صفحه خاص اضافه کردم.

یک بار زمانی که این کار شگفتی برای رتبه بندی های آلی انجام داد، موتورهای جستجو به زودی به آنچه رخ می داد گرفتار شدند. اگر چندین بار در محتویات مطالب خود کلمه کلیدی را ذکر کنید، نه تنها غیر طبیعی و اجباری است، بلکه رتبه بندی های سایت های شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. شما می خواهید برای جلوگیری از استفاده از کلمه کلیدی دقیق در تمام محتوای خود و توجه خود را بر کیفیت کلی محتوای صفحه تمرکز کنید.