سئو حرفه ای سایت

راههای افزایش فروش اینترنتی

راههای افزایش فروش اینترنتی

راههای افزایش فروش اینترنتی چگونه به بهبود رتبه بندی های سئو با گوگل پلاس در تلاش های ما برای بهبود رتبه بندی جستجوگرهای سئو ما معجزه ها را انجام می دهیم و همه چیز را که می توانیم فکر کنیم، سعی می کنیم. البته، حتی اگر ما می توانستیم، کاملا منطقی است که کاملا همه چیز را امتحان کنیم. آنچه مهم است، این است که چیزی را امتحان کنید که تاثیر زیادی بر رتبه بندی جستجوگرهای سئو ما دارد، اما برای همه و برادرشان شناخته نشده است. G +، شبکه اجتماعی Google مطابق با این الزامات است – به نظر می رسد معجزات برای رتبه بندی، در حالی که اکثر افراد (به استثنای کسانی که همه چیز را امتحان می کنند)، که شبکه های اجتماعی را برای جستجوگرها استخدام می کنند، تلاش های خود را بر روی فیس بوک تمرکز می کنند، زیرا محبوب تر از G + هستند. با این حال، به نظر می رسد G + برای تلاش های ما بیشتر از فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی هزینه می کند. در اینجا دلیل است.

چرا گوگل پلاس برای جستجوگرها بسیار مهم است

در حالی که گوگل هر گونه ارتباط مستقیم بین محتوای Google Plus و فعالیت را از یک طرف و رتبه بندی جستجوگرهای SEO در سایر سایت های رتبه بندی بسیار خوب، فعالیت گوگل پلاس خوب را انکار می کند. در حالی که در تئوری این می تواند تصادفی خالص باشد، نتایج برای خود صحبت می کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا گوگل پلاس برای SEO بسیار مهم است:

گوگل مالک آن است و مهم نیست که آیا آنها آن را پذیرفته یا نه، به عنوان شواهد تجربی نشان می دهد محبوبیت در گوگل پلاس عامل عظیمی برای رتبه بندی خوب است.

برخی از پیوندها به دنبال انجام آنها هستند و به بهبود رتبه بندی کمک می کنند. نه همه لینک ها انجام نشده بلکه بر خلاف سایت های دیگر، حداقل لینک های به اصطلاح “مشترک” (لینک های زیر پست شما) dofollow، پس از استفاده از آن. علاوه بر این، هنگامی که شما چیزی جالب ارسال می کنید که مجددا ارسال می شود، شما چندین لینک را به یک صفحه می دهید.

لینک از Google Plus متن مربوط به لنگر را دریافت می کند – عنوان پست متن لنگر است (که البته بهتر است از “کلیک بر روی این”، “اینجا” یا سایر متون لنگر عمومی باشد) و بهترین این است که این متن لنگر به نظر طبیعی است و رتبه های شما را آسیب نمی زند.

نمایه سازی بسیار سریع همه صفحات یکی دیگر از مزایای است. در حالی که درست است که گوگل به سرعت هر سایتی را که به طور مرتب به روز می شود، فهرست می کند، مزیت گوگل پلاس در توییتر و فیس بوک که تمام یا بیشتر محتوای آن از موتورهای جستجو پنهان است، سخت است.

همانطور که می بینید، مزایای Google Plus برای جستجوگرها واقعا قابل توجه است. بنابراین، حتی اگر شما در مورد کل این هیستری رسانه های اجتماعی شک و تردید دارید، پرونده گوگل پلاس متفاوت است و هزینه آن را امتحان کنید، اگر قبلا چنین کاری نکرده اید.