سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاه اینترنتی

سئو سایت فروشگاه اینترنتی

اگر شما برنامه های آندروید را در فروشگاه Google Play فروختید، ممکن است درباره App Store Optimization (ASO) شنیده باشید. با این حال، اگر این بازار به شما علاقه مند باشد، شما واقعا نمی توانید بدون دانستن در مورد عوامل اصلی که محبوبیت خود را در آن وجود دارد تاثیرگذار باشد. بدیهی است، دانش ASO حتی حیاتیتر از آنچه که در جستجوگر گوگل وجود دارد، بسیار حیاتی است، زیرا اگر شما موفق به رتبه بندی خوب در فروشگاه Google Play شوید، این امر می تواند درآمد بیشتری را با سرمایه گذاری بسیار کمتر از آنچه که شما موفق به دریافت رتبه بندی خوب در یک موتور جستجو می کنید، به عنوان گوگل خود.

ASO چیست و چرا آن را مهم می داند

همانطور که قبلا رمزگشایی شده است، ASO مخفف Optimization Store App است. همانطور که از نام خود مشخص است، ASO شامل مراحل برای ایجاد فروشگاه شما بهتر، محبوب تر، رتبه بندی بهتر در بازار، و احتمالا پول بیشتری را. شما ASO را ببینید بسیار شبیه به بهینه سازی موتور جستجو است، بنابراین اگر شما با سئو آشنا هستید، شما از ابتدا شروع نمی کنید، اما هنوز ASO دارای مشخصات خاص خود است.

با 80 درصد از دریافت های ارگانیک با کیفیت بالا (به هر دلیلی) به عنوان نتیجه جستجو، شما به سادگی نمی توانید اجازه دهید فروشگاه خود را غیرقابل تشخیص دهد. به عبارت دیگر، در حالی که تبلیغات مستقیم ممکن است با برنامه ها کار کند، سهم شیر از دریافت ها از جستجو است.

عوامل عمده رتبه بندی ASO

شاید شما هم اکنون حدس بزنید که به طور مشابه به سئو، الگوریتم ASO دقیق رتبه بندی به طور عمومی شناخته نشده است و بسیاری از حدس و گمان در مورد آنچه که برای رتبه بندی ASO خوب است. با این حال، برخی از عوامل وجود دارد که بیشتر یا کمتر به طور کلی در مورد عوامل با عظیم و یا حداقل برخی از اهمیت توافق شده است. این عوامل بعدا مورد بحث قرار می گیرند.

 اهمیت کلید واژه در سئو سایت

کلمات کلیدی تعجب آور یک عامل کلیدی برای رتبه بندی خوب در فروشگاه Google Play است. به خاطر حقیقت، لازم به ذکر است که کارشناسان ASO متشکل از نقش عظیمی از کلمات کلیدی هستند و وزن بیشتری را بر عوامل دیگر نظیر بررسی و دانلود دریافت می کنند. با این حال، دشوار است که باور کنیم که کلمات کلیدی به درستی قرار داده شده مهم نیست، بنابراین حتی اگر شما کاملا در مورد نقش رتبه بندی کلمات کلیدی متقاعد نشده باشید، آنها را کاملا نادیده نگیرید.

همانند جستجوگرها، کلمات کلیدی به ویژه در عنوان، عنوان و توضیحات اهمیت دارد. حتی اگر کلمات کلیدی درست باشند که برای ASO مهم نیستند، آنها برای بازدیدکنندگان انسانی مهم هستند – زمانی که شما یک عنوان را با یک کلمه کلیدی که دنبال آن هستید می بینید، بیشتر احتمال دارد که این لینک را باز کنید، از یک لینک بدون کلمات کلیدی در آن برای نتایج حتی بهتر، از تغییرات کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

سئو فروشگاهی

بررسی برنامه ها و امتیازات در سئو سایت

همه مساوی، برنامه های با بررسی های بیشتر و مطلوب و رتبه بندی بهتر رتبه بالاتر برای یک کلمه کلیدی است. دلیل اینکه بررسی ها و رتبه بندی چنین وزن ایده ای ساده هستند، نشان می دهد که کاربران چگونه برنامه شما را مشاهده می کنند. بنابراین، سعی کنید بررسی ها و رتبه بندی های بهتر را حس کنید. با این حال، به جاده لغزنده از خرید رتبه بندی مطلوب و بررسی بروید زیرا اگر گرفتار شده است، این می تواند شما را به مشکل واقعی است.

تشویق دانلود برنامه و نصب

به طور مشابه بررسی برنامه ها و رتبه بندی، دانلود و نصب برنامه ها، و همچنین استفاده از برنامه های مکرر، عوامل دیگر رتبه بندی دیگری هستند. این برای یک دلیل است – همه اینها درگیر شدن درگیری و رضایت کاربر است. حکومت اینجا ساده است – هر چه بیشتر بهتر است.

برای اطمینان از دریافت برنامه ها و نصب برنامه ها، شما باید به طور فعال از نرم افزار خود خارج شوید. ترویج فعال در شبکه های اجتماعی مانند G +، فیس بوک، توییتر و غیره و همچنین در انجمن ها برای برنامه های تلفن همراه می تواند تعداد زیادی ترافیک را به برنامه شما رانده و تعداد بارگیری و نصب را به نحوی مطلوب تحت تاثیر قرار دهد.

به محلی بروید

اگر شما یک کشور خاص را به عنوان یک بازار هدف قرار می دهید، باید یک نسخه محلی از برنامه خود را ارائه دهید. برای شروع، برنامه خود را به زبان کشورهای هدف ترجمه کنید. این ممکن است مانند بسیاری از کارها شبیه باشد، اما مگر اینکه شما یک کشور بسیار کوچک را با یک پایگاه کاربر محدود کنید، بازپرداخت می تواند خوب باشد.

عنوان یک قاعده، اکثر برنامه ها یک نسخه انگلیسی دارند و تعداد اندکی از آن ها غیر انگلیسی هستند. در نتیجه، معمولا رقابت برای برنامه های غیر انگلیسی بسیار پایین تر است و این به شما فرصت های بهتر را می دهد، مخصوصا در بازار اشباع شده.

کیفیت تصاویر در سئو سایت

تصاویر کلاسیک ممکن است مستقیما به رتبه بندی بهتر مرتبط نباشند، اما هنگامی که برنامه شما کشف می شود، نمی خواهید کاربران را با تصاویر ضعیف به دنبال داشته باشید. از این به بعد، زمان و تلاش را برای نمایش تصاویر واضح انجام دهید. هنگامی که کاربران به وضوح صفحه نمایش برنامه خود را می بینند و این صفحه نمایش ها دارای قابلیت هایی هستند که به آنها نیاز دارند، احتمال دارد برنامه را دانلود و نصب کنند. همانطور که قبلا توضیح داده شد، بارگیری و نصب بیشتر منجر به رتبه بندی بهتر می شود.

دریافت لینک به برنامه شما

همانطور که با جستجوی معمولی، گرفتن لینک ها به صفحه برنامه شما کمک زیادی می کند. البته، شما نیاز به لینک های کیفیت از منابع معتبر، و نه اسپم از مزارع پیوند. بهتر است یک لینک تنها از یک سایت لیستی که برنامه شما برجسته شده است، از ده ها لینک از سایت های لیست Z دریافت کنید.

اگر برنامه شما خوب است، شانس این است که در مقالات در سراسر شبکه گنجانده شود و به طور طبیعی پیوندهای پیوندی را دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است مجبور باشید یک پیوند را به صورت دستی بسازید.

ASO کار سختی نیست، اما می تواند به شما کمک زیادی کند. به احتمال زیاد شما در حال حاضر اکثر مراحل را انجام می دهید، اما اگر از قبل آنها را نادیده گرفتید، ممکن است بخواهید این را تغییر دهید و بیشتر به عوامل رتبه بندی ASO توجه کنید.

تهیه شده توسط:

علی ناییج