افزایش سئو سایت

سئو سایت وب سایت های تجارت الکترونیک

سئو سایت وب سایت های تجارت الکترونیک

سئو سایت وب سایت های تجارت الکترونیک هیچ مشکلی وجود ندارد که رتبه بندی بالاتر از رقبای شما در گوگل ضروری باشد. اما، اگر شما نکات و ترفندهای جستجوگرها را دریافت نکنید که سایت تجارت الکترونیک شما را به سمت بالا می برد؟ اگر شما از دست دادن بر روی کلیک کنید، احتمالا در فروش نیز از دست می دهید.این که آیا شما فقط با یک وب سایت جدید شروع به کار کرده اید یا یک سایت موجود را بهبود می دهید، این راهنمای کامل پیشنهادات تاکتیکی مفید خود را برای ارتقاء بازی سئو خود پیشنهاد می دهد.

این روزها، رسیدن به صفحه اول کافی نیست شما باید رتبه بندی کنید

در سال 2016، سازمان دیده بان موتور جستجو گزارش داد که یک مطالعه تحقیقی googleکشف کرد که “وب سایت رتبه شماره یک به طور متوسط ​​نرخ کلیک (CTR) 36.4 درصد؛ شماره دوم CTR 12.5 درصد بود؛ و شماره سه CTR 9.5 درصد بود. ”

یکی دیگر از مطالعات Gabe Donnini در زمین بازاریابی سال گذشته از یافته Optify پشتیبانی کرد. این نشان داد که “سهم برداشت هایی که از موقعیت اول بدست می آید تقریبا دو برابر آن است که برای جایگاه دوم، واقعا نشان دهنده ارزش نقطه اول است.”

این بدان معناست که در شرایط عمومی چه چیزی است؟ اگر شما یک استراتژی قوی سئو ندارید، در نتیجه برند ها، کلیک ها و فروش ها از دست می دهید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه سایت تجارت الکترونیکی خود را رتبه بندی کنید؟ این راهنمای گام به گام را بخوانید و برای رسیدن به یک صاحب کسب و کار یا بازاریاب کسب و کار صاحب جستجوگر در جستجو باشید.

قسمت 1: تحقیق

قبل از هر کار جستجوگري (در محل يا خارج از محل) ابتدا بايد با تحقيق – تحقيق کليدي و تحقيق رقيب شروع کنيد.

چرا؟

تحقیق مهم ترین بخش جستجوگرها است. هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه می تواند کمپین شما را با تولید ترافیک با کیفیت پایین و تبدیل چندگانه خراب کند، و هیچ کسب و کار آن را نمی خواهد!

A: کلید واژه تحقیق

در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی سه حوزه اصلی وجود دارد که باید تمرکز کنید:

کلید واژه های صفحه اصلی و صفحات محصول را پیدا کنید

هنگامی که به بهینه سازی مهمترین صفحات وب سایت شما می پردازد، باید ربط، حجم جستجو و رتبه بندی را در نظر بگیرید.

من پیشنهاد می کنم برای کلمات کلیدی که به نام تجاری یا محصولات شما بسیار مرتبط هستند و دارای جستجوی دقیق جستجوی دقیق (محلی، و نه جهانی) در ابزار google Keyword Tool AdWords نیستند و دارای امتیاز کم مشکل از ابزار کلیدی است.

شرایط جستجو

سئو سایت وب سایت های تجارت الکترونیک مراقب باشید که کلمات کلیدی را که بیش از حد گسترده یا بیش از حد رقابتی هستند را انتخاب نکنید. اگر مسابقه بیش از حد وسیع باشد، به احتمال زیاد در نتیجه میزان بازدهی بالا و نرخ تبدیل پایین به دلیل افرادی که از طریق سایت به سایت شما پیوسته اند و به دنبال آن نیستند، نتیجه می گیرند. علاوه بر این، اگر پس از کلمات کلیدی با رقابت زیاد، زمان زیادی برای رسیدن به رتبه بندی بالا (اگر تا کنون) باشد، طول می کشد.

به عنوان مثال، اگر شما “فیلترهای طبیعی” را انتخاب کنید، نباید از کلمات کلیدی مانند “قهوه”، “قهوه طبیعی” یا “قهوه آلی” استفاده کنید زیرا این کلمات کلیدی خاصی برای افرادی نیستند که به دنبال فیلترهای قهوه هستند . همچنین، این کلمات کلیدی رقابت بزرگی دارند و احتمالا سایت شما برای تولید کنندگان قهوه بزرگ رتبه بندی نخواهد کرد.

کلمات کلیدی دلخواه برای موضوعات وبلاگ

ایجاد محتوای وبلاگ می تواند در رتبه بندی کسب و کار تجارت الکترونیک شما برای کلمات کلیدی اضافی که ممکن است در وب سایت اصلی شما جای نداشته باشد، کمک کند. به علاوه، شما می توانید در وبلاگ های خود با کلمات کلیدی دلخواه خود سرمایه گذاری کنید.

به هر حال، چه کلمات کلیدی طولانی هستند؟ این جستجوهای منحصر به فردی است که مردم برای پیدا کردن چیزهای آنلاین استفاده می کنند. آنها بیش از یک کلمه را تشکیل می دهند.

به عنوان مثال، اگر شما قهوه لوبیا را می فروختید، ممکن است به نظر ایده خوبی باشد که سعی کنید برای “قهوه” رتبه بندی کنید؛ با این حال، داده ها نشان می دهد که واژه های جستجو “محبوب” مانند “قهوه” کمتر از 30 درصد از جستجو های انجام شده در وب را تشکیل می دهد. ”

کلمات کلیدی محبوب در مقابل ترافیک طولانی

به گفته موس ، 70٪ باقیمانده در آنچه که” طولانی “جستجو است نامیده می شود. دم طولانی شامل صدها میلیون جستجو منحصر به فرد است که ممکن است چندین بار در هر روز انجام شود اما در صورت جمع آوری، اکثریت تقاضای جهانی برای اطلاعات از طریق موتورهای جستجو را تشکیل می دهند. ”

با در نظر داشتن این موضوع، پس از کلمات کلیدی با دقت طولانی، که دارای جستجوی دقیق جستجو دقیق (محلی، نه جهانی) و نمره مشکل دشوار است. پس از اینکه این فهرست را خسته کرده اید، می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم حجم که هنوز هم بسیار مرتبط هستند شروع کنید.

توجه: هرگز نباید هر یک از صفحات وب یا پست های وبلاگ خود را با کلمات کلیدی مورد سوء استفاده قرار دهید. هنگام نوشتن وبلاگ خود، تمرکز بر روی ایجاد محتوای عالی در موضوعاتی است که مردم می خواهند بخوانند و به اشتراک بگذارند.

در اصل، همیشه برای مردم بنویسید، نه موتورهای جستجو. الگوریتم گوگل در حال حاضر پاداش هایی را برای سایت هایی که محتوای عالی ایجاد می کنند و سایت هایی را که کلمات کلیدی را مورد استفاده قرار می دهد، مجازات می کند و یا از تاکتیک های دیگری استفاده می کنند که می تواند به عنوان دستکاری شناخته شود.

از کلمات کلیدی کانیابلالیزه اجتناب کنید

کلمات کلیدی کینیبالیزاسیون زمانی اتفاق می افتد که چندین صفحه ی یک وب سایت در حال تلاش برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی باشند.

سئو سایت وب سایت های تجارت الکترونیک در یک پست در صفحه سئو ، شان کار از یادداشت های KISSmetrics می گوید: “مشکل این است که این امر به موتورهای جستجو گیج کننده است. شما در نهایت آنها را مجبور به انتخاب صفحه ای مهم برای آن کلمه کلیدی خاص از گروه وب صفحات مهم است. این توانایی شما برای به دست آوردن ترافیک برای این کلمه کلیدی را تضعیف می کند. ”

خوب این به چه معنا است؟ این بدان معنی است که نباید حتی یک پست وبلاگ را با استفاده از یک کلمه کلیدی که برای یکی از صفحات در قسمت اصلی وب سایت شما متمرکز شده بود، بنویسید.

به منظور اجتناب از تسویه حساب کلمات کلیدی، هر صفحه وب سایت خود را در صفحه گسترده با کلمات کلیدی که میخواهید رتبهبندی کنید را فهرست کنید. اگر شما ستون کلمه کلیدی را مرتب کنید، نباید هر دو کلمه کلیدی دقیق را ببینید.

ب: پژوهش رقابت

پس از انجام تحقیقات کلیدی، شما نيمه راه وجود دارد! اکنون وقت آن رسیده است تا تحقیقات رقیب انجام شود. شما باید در نظر داشته باشید:

کدام کلیدواژه رقبا اصلی شما هستند؟

کامپایل یک لیست از کلمات کلیدی رقبای خود را با استفاده از استراتژی سئو خود استفاده کنید. همچنین باید ببینید که آیا آنها Domain Authority (DA) بالاتر از شما دارند؟ آیا صفحات وب خود دارای مقامات صفحه بالاتر از شما هستند؟

خوشبختانه، Moz این را برای شما آسان می کند. شما می توانید اطلاعات را با نصب نوار ابزار رایگان Moz پیدا کنید.

در برگه عناصر صفحه، متا داده ها و همچنین برچسب های هدر را مشاهده خواهید کرد. شبیه این خواهد شد:

تجزیه و تحلیل صفحه وب

در تب روی لینک اطلاعات، شما می بینید که مجوز صفحه و رتبه بندی اطلاعات:

تجزیه و تحلیل صفحات سایت

اگر رقبای شما به طور قابل توجهی بالاتر از DA یا PA هستند از شما، ممکن است ایده خوبی برای تمرکز بر سایر کلمات کلیدی باشد، زیرا رقابت در برابر آنها بسیار دشوار خواهد بود. سعی کنید برنده شوید، اگر بتوانید برنده شوید!

برای تعیین DA یا PA هر وب سایت یا صفحه وب، به سادگی نوار ابزار رایگان Moz را برای Chrome یا Firefox نصب کنید.

کجا پیوندهای خود را می گیرند؟

یکی از مهمترین چیزهایی که باید به یاد بیاورد این است که فهرستی از مکانهایی که رقبای شما لینکهای ورودی خود را دریافت می کنند، بکشند.

برای دریافت این لیست، می توانید از یک ابزار مانند Open Site Explorer استفاده کنید:

ماز باز explorer سایت

شما می توانید تلاش کنید لینک هایی از این سایت ها را نیز از طریق وبلاگ نویسی، مطبوعات و یا صفحات شرکت خود تنظیم کنید. نگران نباش اطلاعات بیشتر در باره وبلاگ نویس و رسانه در آینده در این راهنما وجود دارد!

قبل از رسیدن به سایت های موجود در لیست، ابتدا هر سایت ای که دارای نمره DA پایین است را حذف کنید. دریافت لینک ورودی از یک سایت با نمره پایین DA در واقع می تواند رتبه های خود را آسیب برساند زیرا ممکن است گوگل به این فکر کند که یک سایت بد به شما ارتباط دارد زیرا شما همچنین سایت بدی دارید. خوب، بدانید، درست است؟

معماری سایت چیست؟

به معماری سایت سایت های رقیب نگاه کنید. ناوبری آنها چطور است؟ پیوندهایشان چگونه عمیق هستند؟ فروشگاههای الکترونیکی باید توجه ویژه ای به معماری برای:

هنگامی که شما یک ایده دارید که چگونه بزرگترین شرکت در صنعت خود معماری خود را سازماندهی می کند، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مسیر مشابهی را دنبال کنید، همان مسیر را با تغییرات دنبال کنید یا مسیر کاملا متفاوت را دنبال کنید.

“اکثر جستجوگرها استدلال می کنند که صفحات بسیار عمیق در معماری در معماری دفن شده اند، ممکن است در مورد رتبه بندی موتورهای جستجو قابل مشاهده نیستند. مطمئنا، باقی می ماند که با ارتقاء محتوای “بالا” معماری، شما می توانید رتبه کلی خود را بهبود بخشد. ”

بنابراین اگر رقبا را با معماری ناوبری عمیق دیدید، نباید آنها را به سادگی کپی کنید، زیرا آنها یک نام تجاری بزرگ هستند.

از یک دیدگاه استراتژیک، چگونه می توانید وب سایت خود را متمایز کنید؟

این سوال در ارتباط با آنچه که ما در مورد معماری سایت بحث کردیم، نزدیک است. چه کاری می توانید برای سایت خود انجام دهید که آن را متفاوت و بهتر از رقبای خود می کند؟ آیا می توان معماری ناوبری را بهبود بخشید؟ چگونه می توان سایت خود را اجتماعی تر کرد؟ آیا شما یک وبلاگ اضافه می کنید اگر رقبای خود را ندارید؟ فهرستی از اقداماتی را که می توانید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای مصرف کنندگان بهتر از خودشان است.

قسمت 2: شناسایی مشکلات کنونی

پس از انجام تحقیقات کلید واژه و رقابت خود، وقت آن رسیده است تا سایت خود را برای مشکلی که بایستی ثابت می شود، بررسی کند. موارد بالا که ما توصیه می کنیم در مرحله حسابرسی تمرکز داشته باشیم عبارتند از:

طرز پیدا کردن خطاهای سایت

من دوست دارم از Screaming Frog برای پیدا کردن هر گونه خطای وب سایت استفاده کنم. فریاد قورباغه رایگان است برای استفاده و “لینک های وب سایت های خود را عنکبوتی، تصاویر، CSS، اسکریپت و برنامه ها از دیدگاه سئو است.” سپس آن را به شما خلاصه ای از داده ها شامل خطاها، تغییر مسیر، صفحات تکراری، برچسب های هدر ، و غیره عالی!

خطاهای بالا که می خواهید سریعا درست کنید عبارتند از:

هدایت هر 404 صفحه به محتوای واقعی

تغییر 302 هدایت به 301 تغییر مسیر

به روز رسانی صفحات محتوای تکراری، عنوان های متا و متا توصیف

فریاد قورباغه کمک می کند تا خطاهای سایت های فوق و بسیاری دیگر را شناسایی کنید که به بهبود سئو و قابلیت استفاده کلی و میزان تبدیل آنها کمک می کند.

B: سرعت وب سایت شما را تعیین می کند

هنگامی که از اشتباهات بزرگ مراقبت می کنید، وقت آن است که سرعت سایت را تمرکز کنید.

بازدیدکنندگان در اطراف نخواهند ماند و منتظر وبلاگی آهسته برای بارگذاری شوند. مشتریان شما با کلیک بر روی گوگل برای پیدا کردن یک وب سایت سریع تر، که احتمالا یک رقیب است!

در حقیقت، تحقیقات نشان می دهد که 40 درصد از مردم سایت را ترک می کنند که بارگیری بیش از 3 ثانیه طول می کشد. مشتریان را از دست ندهید زیرا سایت شما آهسته است.

 

قسمت 3: بهینه سازی صفحه

سئو سایت وب سایت های تجارت الکترونیک در حالی که بهینه سازی موتور جستجو در خارج از صفحه (یعنی لینک ساختمان) مهم است، بهینه سازی صفحه به همان اندازه مهم است. بهینه سازی روی صفحه شامل تمام اقداماتی است که در صفحات وب خودتان انجام می دهید تا به رتبه بندی بهتر سایت خود کمک کنید.

بهینه سازی صفحه را به عنوان میوه پایین حلق آویز در بازی جستجوگر فکر کنید. شما می توانید این را کنترل کنید، که عالی است.

هنگامی که به بهینه سازی در صفحه می آید، هشت هدف کلیدی که نیاز دارید تمرکز کنید:

بهینه سازی کلید واژه

ساختار سایت

پیوند داخلی

قابلیت استفاده

نسخه موبایل وب سایت

نظرات مشتریان

قطعه غنی

ادغام رسانه های اجتماعی

A: بهینه سازی کلمات کلیدی

همانطور که قبلا در این راهنما ذکر شد، می خواهید صفحه و پست های وبلاگ خود را برای یک کلمه کلیدی بهینه سازی کنید. برای بهینه سازی یک صفحه، باید اطمینان حاصل کنید که صفحه کلیدی در مکان های استراتژیک دارد، از جمله:

عنوان صفحه

سربرگ ها

زیرشاخه ها

کپی بند

توصیف محصولات

نام فایل های تصویر

تگ های تگ تصویر

عنوان و توضیحات متا

URL ها

هنگام ایجاد URL ها، مطمئن شوید که آنها کاربر پسند هستند. این به این معنی است که آنها باید کلمات واقعی (کلمه کلیدی شما) را شامل شود و تعداد زیادی از اعداد و ارقام نباشد.

همچنین، به یاد داشته باشید که عنوان متنی و توضیحات شما نباید به صورت gibberish یا با کلمات کلیدی بسته شود. آنها باید مانند یک آگهی بخوانند، زیرا میزان کلیک (CTR) بالاتر، بالاترین گوگل شما را در نتایج آن قرار می دهد. حس می کنید، درست است؟

ب: ساختار سایت

اگر شما در حال ساخت یک وب سایت از زمین هستید یا اجرای مجدد طراحی، معماری اطلاعات ضروری است. ما کمی درباره معماری صحبت کرده ایم، اما بگذارید کمی عمیق شیرجه بزنیم.

همانطور که می دانید، معماری عالی می تواند به طور قابل توجهی قابلیت استفاده، رتبه بندی و تبدیل وب سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این، برنامه ریزی مناسب، خطوط تولید خود را در آینده گسترش می دهد. این به خصوص در وب سایت های تجارت الکترونیک به دلیل اندازه های متنوع وب سایت صادق است.

معماری وبسایت

سپس، یافته های خود را از تحقیقات کلید واژه که در ابتدا انجام دادید، و معماری خود را بر اساس کلمات کلیدی هدفمند خود بنویسید، به طوری که مشتریان و موتورهای جستجو را یک مسیر منطقی از صفحه اصلی به صفحات محصول فراهم می کند.

به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه مواد غذایی حیوان خانگی آنلاین را اجرا کنید، ساختار سایت شما مانند این می تواند باشد:

مواد غذایی حیوان خانگی

البته این مثال ها بسیار ساده هستند و وب سایت شما ممکن است پیچیده تر باشد. اگر شما کاملا از بین رفته اید، از طریق یک مشاور، وبلاگ نویسان یا بخش پرسش و پاسخ Moz.com به جامعه جستجوگر بروید تا مطمئن شوید که برای اولین بار آن را درست می کنید. همچنین دیگر راهنمایی های عمیق معماری اطلاعات وجود دارد که می توان در اینجا ، اینجا و اینجا یافت .

طرح فوق الذکر حاوی پیوندهایی از صفحه اصلی به صفحه محصول است. همچنین برای پیوند بین صفحات و دسته ها برای توزیع “آب پیوند” به صفحاتی که اولویت بالاتری برای رتبه بندی دارند مفید است. من مطمئن هستم که شما شروع به گرفتن تصویر در حال حاضر!

C: پیوند داخلی

گام بعدی ارتباط داخلی است. شاید قبل از این نبوده باشید، اما مطمئن هستم که می دانید آن چیست. این زمانی است که شما صفحات وب سایت خود را به صفحات دیگر در وب سایت خود پیوند می دهید.

پیوند داخلی به شما اجازه می دهد که متن لنگر خود را ایجاد کنید که می تواند به شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی شما کمک کند.

ساختار سایت

با این حال، هنگامی که به ارتباط داخلی می آید، باید مطمئن باشید که از آن استفاده می کنید تا حدودی کم. اگر شما تمام صفحات خود را با لینک های داخلی بسته بندی کنید، گوگل فکر می کند شما در حال تلاش برای انجام کاری مشکوک هستید. گوگل هوشمند است و الگوریتم این را انتخاب خواهد کرد. در عوض، شما باید لینک های داخلی را فقط در صورتی که طبیعی باشد انجام دهید.

علاوه بر این، تعداد زیادی لینک با همان متن دقیق لنگر اضافه نکنید. گوگل به دنبال تنوع متن لنگر از لینک های داخلی و داخلی است.

سرانجام، هنگامی که وب سایت خود را کامل کرده اید، باید یک نقشه سایت را به Google ایجاد کنید و آن را ارسال کنید تا بتواند کل وب سایت شما را خالی کند و هر صفحه را فهرست نماید.

D: قابلیت استفاده

قابلیت استفاده برای جستجوگرها فوق العاده مهم است و برای بازدیدکنندگان سایت شما خوشحال است. اگر سایت تجارت الکترونیک شما قابلیت استفاده بالایی داشته باشد، مشتریان شما بارها و بارها از سایت شما دیدن می کنند، که هدف است!

تجربه کاربری بزرگ به این معنی است که یک وب سایت آسان برای استفاده، سرگرم کننده و مفید است. تجربه کاربری بزرگ نیز به این معنی است که کاربران شما بیشتر وقت خود را در سایت خود صرف می کنند.

بخشی از آزمایش قابلیت استفاده شما باید شامل اطمینان از چند مرحله در فرایند پرداخت باشد، حصول اطمینان از اینکه فرآیند پرداخت با یکپارچگی کار می کند، راه های سریع برای بازدید کننده خود را با شما تماس می دهد، و این باعث می شود که بازدیدکنندگان به اطلاعات دیگر مهم بروید و تضمین سرعت بارگیری سایت شما.

من اغلب توصیه می کنم با استفاده از ویجت چت زنده. این کار به خوبی برای بالا بردن نرخ تبدیل و همچنین افزایش زمان متوسط ​​سایت در هر جلسه، که عالی برای مقاصد سئو است.

چت olark

اگر دنبال یک ابزار چت زنده هستید، اولارک را چک کنید.

بسیاری از شرکت ها با نسخه های موبایل وب سایت های خود مشکل دارند. از آنجا که محتوای تکراری تولید می کنند، باعث ایجاد مشکلات سئو می شود و الگوریتم گوگل برای رتبه بندی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

با ظهور طراحی وب سایت پاسخگو، شما می توانید یک سایت را کد کنید تا آن را در هر دستگاه (دسکتاپ، رایانه لوحی، تلفن همراه) بدون ایجاد چندین سایت کار کند. این خبر خوبی برای سایتهای تجارت الکترونیک است.

اگر در کارکنان خود یک توسعه دهنده وب نداشته باشید، می توانید یک قالب طراحی پاسخگو را از Themeforest.net یا هر تعداد از سایت های قالب دیگر خریداری کنید و سفارشی کنید.

البته، یک اساسی برای هر سایت تجارت الکترونیک، بررسی مشتری برای هر محصول است.

با توجه به خرده فروشی اینترنتی، می توانید نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود را با 14-76٪ افزایش دهید با اضافه کردن بررسی محصولات به فروشگاه آنلاین خود. تحقیقات مشترکی نشان داد که 77 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین به بررسی آن پرداختند.

علاوه بر افزایش تبدیل، بررسی مشتری نیز تاثیر مثبتی بر سئو شما دارد زیرا بررسی های بیشتر = محتوای بیشتر و بررسی های مکرر = محتوای تازه، که گوگل دوست دارد برای دیدن آن.

برای به دست آوردن نظرات مشتریان بیشتر، می توانید از یک پلاگین مبتنی بر پاداش نظیر WooTheme’s Review برای گزینه تخفیف استفاده کنید .

شما همچنین می توانید چند روز پس از اینکه می دانید یک مشتری محصول دریافت کرده اید در صورتی که به کمک نیاز دارید، یک ایمیل ارسال کنید، و اگر نباشد، لطفا یک بررسی را ترک کنید. ترفندهای ساده مانند این واقعا به سئو شما کمک خواهد کرد!

G: قطعه غنی

اگر اخیرا از Google استفاده کرده اید، احتمالا متوجه نتایجی شبیه به این شده اید:

انواع نوشته های غنی برای نویسندگان، اطلاعات کسب و کار، حوادث، آلبوم های موسیقی، افراد، محصولات، دستور العمل ها، بررسی ها و فیلم ها وجود دارد.

قطعه های باکیفیت بیت های کدگذاری شده HTML هستند که به موتورهای جستجو می گویند که جستجوگران باید قبل از کلیک کردن از وبسایت خود برای دیدن آن استفاده کنند.

هنگامی که مردم نتایج را در Google با تصاویر مشاهده می کنند، بیشتر احتمال دارد که آنها را کلیک و تبدیل به یک مشتری کنند.

برای نصب قطعه های غنی، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

به HTML خود را از هر صفحه که میخواهید بخشهای ثروت را وارد کنید، وارد کنید.

میکروادات را برای قطعه دلخواه مورد علاقه اضافه کنید. این راهنمای را از HubSpot بخوانید تا بدانید چگونه کد مناسب را دریافت کنید. سپس، تغییرات را منتشر کنید.

تست کنید تا مطمئن شوید که در اینجا کار میکند: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets .

H: ادغام رسانه های اجتماعی

یک سایت تجارت الکترونیک بدون رسانه های اجتماعی کامل نخواهد بود! سیگنال های رسانه های اجتماعی (رشد جامعه خود، درگیر شدن با مشتریان و به اشتراک گذاری محتوا) به سئو شما تاثیر می گذارد .

عوامل رتبه بندی

داشتن بسیاری از سیگنال های اجتماعی به گوگل می گوید که افراد وب سایت و برند شما ارزشمند هستند.

شما می توانید با اضافه کردن دکمه های اجتماعی به صفحات محصول خود، پست های وبلاگ و صفحه اصلی، سریعا سیگنال های اجتماعی خود را افزایش دهید.

بر طبق Jayson DeMers در Forbes، “حضور اجتماعی مارکدار می تواند به ایجاد کلمه ای از دهان کمک کند که مشتری ها، اشاره ها و پیوندها را به شما می دهد.”

شاید کانال رسانه های اجتماعی # 1 که نیاز به تنظیم و مشارکت دارد، Google+ است. فوربس می گوید: “گوگل به صراحت اعلام کرده است که سیگنال های اجتماعی در الگوریتم آن نقش دارند. توییتر و فیسبوک چندین مورد هستند، اما بسیاری از نتایج جستجو از هر دو شبکه محدود شده است. بنابراین، شبکه ای که بیشترین وزن را دارد، + Google است. ”

قسمت 4: تست های بیشتر

پس از اینکه شما در جستجوگرهای خود در صفحه (از جمله قابلیت استفاده) کار کردید، مهم است که استراتژی تست و بهینه سازی را جایگزین کنید.

 

تست های متا تگ ها و توضیحات برای افزایش click-throughs

محتوای صفحه تست A / B برای افزایش تبدیل از ترافیک وب

داشتن یک استراتژی تست قوی در جای خود کمک خواهد کرد که نتایج شما همچنان بهبود یابد. بدون تکرار دائمی، رتبه بندی شما می تواند کاهش یابد و شما می توانید به علت نرخ ضعیف نرخ تبدیل شدن به منجر یا فروش از دست رفته.

قسمت 5: اضافه کردن محتوای وبلاگ

همانطور که در قسمت 1 ذکر شده است: تحقیق، تحقیق کلمه کلیدی برای هر استراتژی جستجوگري حیاتی است. از آنجا که هر صفحه سایت شما فقط برای یک کلمه کلیدی بهینه شده است، بسیاری از کلمات کلیدی مهم وجود دارد که آن را بر روی یک صفحه از سایت شما ایجاد نمی کند.

روش رتبه بندی برای آن کلمات کلیدی از طریق یک وبلاگ است. با یک وبلاگ، شما می توانید هر پست را برای یک کلمه کلیدی که شما با صفحه اصلی سایت خود هدف قرار نمی دهید بهینه سازی کنید.

همانطور که با صفحات وب سایت خود، پست های وبلاگ شما باید با کیفیت بالا و خواننده دوستانه باشد. شما باید یک نویسنده با تجربه و حرفه ای استخدام کنید که نه تنها صنعت شما را درک می کند، بلکه دارای دانش پایه ای از سئو است.

اگر پست های شما با کلمات کلیدی پر از کیفیت یا کم کیفیت باشند، مشتریان شما آنها را نخوانده و قطعا آنها را به اشتراک نمی گذارند. همچنین، همانطور که می دانید، Google به شما برای چسباندن کلمات کلیدی جریمه می کند و شما هیچ امتیاز سیگنال های اجتماعی نیز کسب نخواهید کرد.

هنگامی که شما محتوای وبلاگ را ایجاد می کنید، مطالب مختلف را در یک موضوع به یک کتاب یا راهنمای قابل دانلود بسته بندی کنید.کایل لایتس ، مدیر ارشد بازاریابی محتوا و تحقیقاتی برای ExactTarget می گوید: “محتویات یک کتاب را می توان به طور کامل به صورت کامل یا به عنوان محتوای تیزر منتشر کرد تا تعاملات، بارگیری و علاقه کلی در کتاب شما را افزایش دهد. در حقیقت، هنگامی که به بازاریابی محتوا می آید، هدف شما نباید یک تکه محتوا را تولید کند بلکه از محتوایی که به طور موثری ایجاد می کنید استفاده کنید. ”

به عنوان مثال، اگر شما یک تجارت الکترونیک هستید که جواهرات را به فروش می رساند، ممکن است یک سری از پست ها در مورد چگونگی انتخاب الماس مناسب برای یک حلقه جواهر، چگونگی تأمین هزینه حلقه را بنویسید و حتی ممکن است خلاق باشد ، راهنمایی های عاشقانه برای یک پیشنهاد به یاد ماندنی. سپس، شما می توانید این پست را با هم به یک کتاب یا راهنمای قابل دانلود کنید.

در حالی که شما این نوع بازاریابی محتوا و ایمیل را با هم ترکیب می کنید، به یاد داشته باشید زمانی که آن را برای نوشتن هر محتوای وب می آید، همیشه در مورد کیفیت فکر!