رنکینگ سایت ها و سئو

سئو سایت و اصول رنکینگ سایت

سئو سایت و اصول رنکینگ سایت

 

اصول سئو سایت و اینکه گوگل چگونه سایت ها را رنکینگ می نماید برای بسیاری از صاحبان سایت مهم و جالب می باشد. اینکه گوگل براساس چه متریک هایی به رنکینگ سایت ها می پردازد و پارامترهای این رنک دهی چیست در بسیاری از مقالات آموزش سئو بیان می گردد. ما در اینجا لیستی از متریک های سئو سایت که در رنکینگ سایت ها اثرگذار می باشد را بیان می نماییم.

اصول on-page سئو در رنکینگ

اصول on-page سئو لیستی از متریک ها را شامل می شود که درون سایت باید پیاده سازی گردد. تولید محتوا در راستای کلمات کلیدی ، انتخاب عناوین سایت براساس کلمات کلیدی ، بهینه سازی url صفحات ، لینک دهی داخلی ، تنظیم پیکربندی سایت و دیگر المان ها تمامی به عنوان اصول درونی سایت می باشند. اصول دورنی سایت در گذر زمان اعتبار بسیار بالایی را به سایت شما می بخشد که رنکینگ بالا و نیز قدرت گیری در سئو سایت را به دنبال خواهد داشت.

سئو سایت و رنکینگ سایت ها

سئو سایت و رنکینگ سایت ها

لینک سازی خارجی در رنکینگ

علاوه بر متریک هایی که درون سایت اجرا می گردد و در سئو سایت اثر می گذارند لینک سازی خارجی یا همان بک لینک ها نیز وجود دارند که اعتبار را به سایت شما می دهند. وجود لینک شما در سایت های معتبر این طور بیان می گردد که سایت شما نیز معتبر می باشد پس در رنکینگ سایت شما اثرگذار می باشد. سعی نمایید در پروفایل بک لینک و لینک سازی خارجی خود از سایت های معتبر لینک دریافت نمایید و این اعتبار مثبت را به سایت خود نیز بخشید که اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

 

فاکتور عمر سایت در رنکینگ

از دیگر المان های اثرگذار در سئو سایت عمر سایت می باشد. سایت های قدیمی که در طول عمر خود توانسته اند اعتبار خاصی را بدست آورند در رنکینگ خود در مقابل دیگر سایت ها جایگاه بالاتری را خواهند داشت. در واقع گوگل با توجه به عمر سایت و اعتباری که سایت دارد رنکینگ بالاتری را اختصاص می دهد. در واقع متریک عمر و اعتبار سایت تاثیرگذارترین فاکتور در رنکینگ سایت ها می باشد بطوریکه اگر در نتایج مشاهده نمایید سایت های قدیمی که اعتبار مثبتی را یافته اند به واسط بسیاری از کلمات و عبارت رنکینگ بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند.