سئو سایت و اموزش محتوا بصری در سایت

سئو سایت و اموزش محتوا بصری در سایت

شکی در مورد آن وجود ندارد. وبلاگ نویسی یک روش سعی و راست برای افزایش ترافیک سایت و نرخ تبدیل است. وبلاگ بسیار متنوع است و یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توانید برای ایجاد یک انجمن و حفظ جریان مداوم ترافیک وب سایت استفاده کنید.

اما چگونه می توان وبلاگ خود را به ارزش زمان لازم برای ایجاد و حفظ کرد؟ وبلاگ ها می توانند تهدید آمیز باشد، به ویژه هنگامی که شما می دانید که ابزار چگونه می تواند ارزشمند باشد، و همچنین می تواند ناامید کننده باشد، اگر شما نمی بینید که نتایج هر فرد دیگری به نظر می رسد.خوشبختانه، بسیاری از چیزهایی که می توانید انجام دهید برای ساده کردن وبلاگ خود و کسب بیشتر از تلاش های شما وجود دارد.

ابزار و تکنیک هایی که به شما کمک می کند وبلاگ خود را امروزه بهبود دهید.

در اینجا پنج ابزار و تکنیک بالا که می توانید برای بهبود وبلاگ خود امروز استفاده کنید. شما متوجه خواهید شد که بیشتر آنها می توانند به سرعت و کارآمد اجرا شوند، بنابراین شما می توانید بلافاصله نتایج را ببینید.

استفاده از بیشتر محتوا بصری

این روزها محتوای ویژوال پادشاه است و می تواند به نفع شما باشد. بلوک های مستقیم متن می توانند خوانندگان شما را بشکنند و آنها را قبل از اینکه فرصتی برای دیدن هر نوع دعوت به عمل بگیرند دور می کنند. این به طور مستقیم به ترافیک سایت از دست رفته و نرخ های پایین تر تبدیل می شود.

سئو سایت و اموزش محتوا بصری در سایت از طریق محتوای بصری مانند تصاویر برای گفتن یک داستان به خواننده خود استفاده کنید. اینها آنها را درگیر می کند و به آنچه شما می گویند علاقمند است. به خاطر داشته باشید که تصاویر را فضای ذخیره کرده و ابتدا آنها را معرفی کنید. اگر خواننده مجبور باشد تمام تصاویر را به پایین پست ببرد، شما قبلا آنها را از دست داده اید.

شما لازم نیست یک کارشناسی ارشد فتوشاپ برای شروع به تولید محتوای بصری عالی. بسیاری از منابع و ابزارهای رایگان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند شروع کنید.

از ابزارهای نظرسنجی استفاده کنید

چگونه می توانید بدانید که خوانندگان شما دوست دارند یا در مورد وبلاگ خود را دوست ندارند اگر شما به طور فعال از آنها برای پیشنهادات خود درخواست نمی کنید؟

سئو سایت و اموزش محتوا بصری در سایت همانطور که شما شروع به درک مخاطبین خود را بهتر، شما همچنین شروع به درک آنچه که آنها را به خرید می کند، و سپس شما می توانید روش خود را به طور موثر تغییر دهید.

شما می توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی مانند Alexa یا Survey Monkey بیشتر درمورد مخاطبین خود بیاموزید.

به یاد داشته باشید، در حالی که ابزارهای نظرسنجی می تواند به طور باورنکردنی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان شما مفید باشد، همچنین می توانند به سرعت به بازدیدکنندگان سایت شما تبدیل شوند. همیشه در مورد نظرسنجیها، خوانندگان خود را انتخاب کنید. مجبور کردن آنها برای انجام نظرسنجی یک راه سریع برای اطمینان از اینکه آنها هرگز به وبلاگ شما نخواهند رسید.

یک رویکرد نوشتاری سازگار ایجاد کنید

یک وبلاگ باید یک داستان برای گفتن داشته باشد.

شما باید قبل از اینکه شروع به نوشتن آن کنید، تصمیم بگیرید که چه داستانی پیش خواهد آمد. یک وبلاگ بدون موضوع یا تمرکز متداول میتواند به بازدیدکنندگان سایت منحرف شود. افرادی مانند یکپارچگی هستند و دوست دارند بدانند چه زمانی باید از سایت بازدید کنند – و این همان چیزی است که ما به عنوان یک استراتژی محتوا به آن اشاره میکنیم

با ایجاد یک رویکرد ویرایشی سازگار، بازدیدکنندگان را تشویق می کنید تا به سایت خود بازگردند تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. وقت خود را برای ایجاد ثبات و ثبات در محتوای وبلاگ بیاندازید.

خوانندگان شما زمان و تلاش شما را برای ایجاد محتوای متفکرانه و منحصر به فرد تشخیص می دهند و همچنان به خواندن ادامه می دهند تا زمانی که خواستار اقدام شما باشند.

ایجاد تماس های پاک به عمل

سئو سایت و اموزش محتوا بصری در سایت وبلاگ ها همه چیز در مورد ارائه اطلاعات مفید است، به این معنی که آسان است برای مردم تمرکز صرفا بر ارائه محتوا در حالی که از دست دادن شانس ارائه یک تماس موثر به عمل است. این، به نوبه خود، می تواند تاثیر بزرگی در مورد اینکه آیا بازدید کنندگان گاه به گاه تبدیل به مشتریان پرداخت می کنند.

دعوت به عمل در وبلاگها ممکن است شامل درخواست بازدید کننده برای اشتراک در یک خبرنامه یا خواندن کل وبلاگ یا طیف گسترده ای از فعالیت های دیگر باشد. اگر این تماس ها را برای اقدام روشن نکنید، بازدیدکنندگان سایت بر روی یک صفحه نشسته و متوجه نمی شوند که چه چیزی می توانند در سایت انجام دهند یا اینکه چرا باید آن را انجام دهند.

این ها همه چیزهایی است که می خواهید بازدید کنندگان خود را انجام دهید. مکالمات را برای عمل در مکان های منطقی قرار دهید که خواننده مطمئن شود که آنها را ببیند، اما نه در جایی که تجربه کلی کاربران را قطع کنند.

گزینه های اجتماعی و اشتراک گذاری را بهبود بخشد

ما در یک جهان زندگی می کنیم که به طور مداوم به همه چیز و همه افراد متصل است. نژاد بشر دوست دارد چیزهایی را که مفید است به اشتراک بگذارد، بنابراین مطمئن شوید که بازدیدکنندگان سایت شما به راحتی می توانند پست های وبلاگ خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اول از همه، دکمه اشتراک گذاری خود را به وضوح در هر پست در وبلاگ خود نشان می دهد. اگر کسی مطالب را جالب یا مفید پیدا کند، آنها میتوانند با همه دوستانشان به اشتراک بگذارند.

بعد، یک طرح واقعی برای توزیع پست های وبلاگ در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. هر پلت فرم رسانه های اجتماعی دارای مخاطب متفاوت است، بنابراین شما می خواهید برای ایجاد یک رویکرد متفاوت برای هر سایت طراحی کنید.

وبلاگ شما ممکن است برخی از محتوای عالی داشته باشد، اما شما باید آن را به طور موثر تبلیغ کنید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان مناسب آن را ببینند.