سئو سایت

سئو سایت و لیست شاخص های ارزیابی شونده

سئو سایت و لیست شاخص های ارزیابی شونده

 

 

به منظور ارزیابی سئو سایت لیستی از متریک های متعدد توسط الگوریتم ها بررسی می گردد. on-page و off-page اصطلاح کلی در خصوص لیست از پارامترها می باشد که در درون و نیز بیرون سایت مورد اجرا قرار می گیرد. این شاخص ها در ارزشمندی متفاوتی همراه هستند و برخی اثرگذارتر و دیگر المان ها می باشند.

 

کیفیت محتوا در سئو

سئو سایت

سئو سایت

 

کیفیت محتوا در سئو یکی از مهم ترین المان های سئو می باشد. اینکه محتوای شما از تیترهای یکتا باشد و بتواند جذب کاربر به سمت سایت نماید. کاربران به دنبال مطالعهچه تیترها و عناوینی هستند آنها را در وب سایت خود بگنجانید و محتوایی در آن خصوص تهیه نمایید.

 

لینک سازی داخلی در سئو

لینک سازی داخلی که در داخل سایت شما انجام می شود می تواند صفحات شما را به هم متصل نماید و علاوه بر این شما می توانید به واسط لینک سازی داخلی اهمیتی که صفحه خاص در سایت شما دارد را نشان دهید.

 

بک لینک سازی در سئو

اشتراک گذاری محتوا در سئو

اشتراک گذاری محتوا در سئو

بک لینک یا همان لینک سازی خارجی به واسط کلمات کلیدی شما در سایت های دیگر انجام می شود. در واقع هر چه شما بک لینک های بیشتری در دیگر سایت ها به واسط کلمه کلیدی خود داشته باشید می توانید قدرت و اعتبار سایت خود را در آن کلمه کلیدی بیفزایید و در رنکینگ بالاتری قرار بگیرید.

 

سرعت سایت در سئو

 

سرعت سایت شما یکی از متریک های اثرگذار می باشد. اگر برای لود سایت شما نیاز به زمان بسیاری باشد در نتیجه کاربران تمایلی به ماندن در سایت شما نشان نمی دهند و سایت شما را رها می کنند که ادامه این روند در پروسه سئو سایت شما اثرگذاری منفی خواهد داشت.

 

 

چگالی کلمه کلیدی در سئو

چگالی کلمه کلیدی که در محتوا و نیز در صفحات سایت شما انجام می شود مهم می باشد اگر شما در حجم بیشتری کلمات کلیدی خود را استفاده نمایید پس می توانید ارتباط سایت خود را به آن کلمه کلیدی به موتورهای جستجو بیشتر نشان دهید و در سئو سایت خود اثرگذاری مثبت داشته باشید.

 

ترافیک در سئو

ترافیک یکی از فاکتورهای مهم و اثرگذار در سئو سایت می باشد و اگرچه گوگل الگوریتمی بدین نام ندارد اما در خروجی مشاهده می کنیم که سایت های پر ترافیک و نیز سایت های که ترافیک کاربران بیشتری دارند در سئو سایت پیشرفت بیشتری داشته اند.

شبکه های اجتماعی در سئو

 

 

انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی موجب جذب ترافیک خواهد شد و این ترافیک می تواند در سئو سایت شما اثرگذار باشد. پس به واسط اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و نیز جذب کاربر علاوه بر تاثیرگذاری در سئو در برندسازی خود موثر عمل نمایید.