سئو کار حرفه ای

سئو و تغیرات الگوریتم گوگل

چگونه می توان سایت خود را به تغییرات الگوریتم گوگل آسیب پذیر تبدیل کرد

سئو و تغیرات الگوریتم گوگل الگوریتم fi هر بروزرسانی به الگوریتم های موتورهای جستجو، به عنوان مثال به روز رسانی معروف پاندا منبع اصلی استرس برای هر استاد وب است زیرا اغلب این به روز رسانی ها مانند زمین لرزه هستند – آنها رتبه بندی شما را به سمت بالا و همه تلاش های خود را برای پمپ رتبه بندی سایت خود را برو پایین تخلیه در حالی که این تغییرات اجتناب ناپذیر است و هیچ چیز شما برای جلوگیری از آنها وجود ندارد، برخی از اقداماتی که می توانید برای کاهش ضربه انجام دهید وجود دارد. در واقع، اعتقاد بر این است که اگر شما بهترین شیوه های کلاه سفید را دنبال کنید، شما از به روز رسانی ها ایمن هستید اما در واقع این چنین نیست.در اینجا برخی از پیشنهادات (علاوه بر بهترین شیوه های کلاه کلاه سفید) نحوه ایجاد سایت خود را کمتر به تغییرات الگوریتم موتور جستجو آسیب پذیر است.با این حال، قبل از این که مراحل خود را ادامه دهیم، بیایید روشن کنیم که همه نوسانات ترافیکی در نتیجه الگوریتم های موتور جستجو به روز نمی شود. اغلب نوسانات طبیعی است – به عنوان مثال، نوسانات فصلی بوسیله یک تغییر الگوریتم ایجاد نمی شود، بلکه بر اساس زمان فاکتور سال است. چنین تغییراتی کنترل سخت تر است، زیرا به طور مشابه به الگوریتم های موتورهای جستجو آنها نیز خارج از دسترس شما هستند و به همین دلیل ما در اینجا در مورد آنها بحث نمی کنیم.

روی کلمات کلیدی تان تمرکز کنید

وقتی می خواهید ترافیک را از موتورهای جستجو افزایش دهید، اولین ایده ممکن است این باشد که اگر بتوانید برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید، ترافیک بیشتری خواهید یافت. می شود (به خصوص اگر کلمات کلیدی نزدیک نیستند) اما اساسا این لزوما چنین نیست.

شما ممکن است فکر کنید که وقتی شما به کلمات کلیدی جدید اضافه می کنید، این باعث افزایش ترافیک می شود، اما در واقع این کاملا مخالف است – این کلمات کلیدی جدید ربط کلمات کلیدی فعلی شما را کاهش می دهد و در نتیجه شما ممکن است برخی از ترافیک شما را از دست بدهد. بنابراین، قبل از اینکه شما برخی از کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید، همیشه آماده بازگرداندن، اگر نتایج بدتر از انتظار می رود.

بهینه سازی کلمات کلیدی Long Tail

کلمات کلیدی دندانه ای طولانی اغلب نادیده گرفته می شوند، زیرا آنها به عنوان ترافیک خود را به عنوان همتایان سودآور خود را به ارمغان بیاورد. با این حال، کلمات کلیدی دم دمنده بیشتر در برابر تغییر در الگوریتم ها است. ترافیک کلمات کلیدی دلخواه طولانی، به دلیل رقابت کمتری، کمتر به نوسان می انجامد. اگر شما تا به حال کلمات کلیدی دم دم را پر کرده اید، شروع به بهینه سازی برای آنها ASAP.

بهینه سازی برای کلمات کلیدی کمتر رقابتی

کلمات کلیدی کمتر رقابتی ممکن است دم دراز نباشد، اما آنها همچنین تمایل دارند تا کمتر از به روز رسانی موتور جستجو رنج می برند. توضیح آسان است – برای مثال، اگر 10 سایت وجود دارد که برای یک کلمه کلیدی رقابت می کنند، حتی اگر گوگل به روز رسانی الگوریتم خود را تغییر داده و نتایج را تغییر دهد، بدترین چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد این است که رتبه دهم، که خیلی بهتر از رتبه بندی در دوم صد، همانطور که کاملا با کلمات کلیدی که صدها سایت برای آنها رقابت دارند امکان پذیر است.

ارسال محتوا جدید به طور منظم در سایت

همه فواصل برابر و بزرگ بین پست های جدید می توانند به معنای واقعی کلمه وب سایت خود را حتی برای کلمات کلیدی که همیشه برای رتبه بندی مناسب استفاده می کنند را دفن کنند و حتی اگر هیچ الگوریتم موتور جستجو تغییر نکند. در حالی که شما نمی توانید این تغییرات را تنها با ارسال مطالب جدید در تمام زمان ها به سادگی انجام دهید، زیرا زمان لازم برای پست های جدید را به خوبی رتبه بندی می کند، محتوای جدید خون تازه ای است و باعث ترافیک می شود. همانطور که چندین بار ذکر کرده ایم، بهتر است یک تکه محتوا جدید در هفته یا حتی یک ماه ارسال کنیم تا محتوای ماهها را بدون ارسال مطالب به مدت چند ماه و سپس 20 تست محتوا جدید را بارگیری کنیم.

لینک ها را فقط از سایت های Superb دریافت کنید

روزهایی که هر کدام پشتبانی خوب بود، تاریخ است. در حال حاضر لینک از سایت های بد یا به سادگی بی اهمیت می تواند به شما صدمه بزند. به همین دلیل است که شما نیاز دارید لینک ها را فقط از سایت های رتبه بندی بالا و سایت های مرتبط دریافت کنید. علاوه بر آب، آنها عبور می کنند، این سایت ها تمایل دارند رتبه های خود را از دست ندهند که اغلب و در نتیجه رتبه بندی های خود را کمتر خواهد شد. همچنین، هنگامی که یک سایت لیست یک پیوند ایجاد می کند، به سختی آن را فقط برای حفاظت از رتبه بندی خود، به عنوان برخی از سایت های دیگر انجام خواهد داد.

برای جلوگیری از پیوند ها از سایت های بد، شما می توانید از ابزارهای مختلف برای کشف افرادی که به شما ارتباط دارند استفاده کنید. هنگامی که شما یک پیوند را که میخواهید روبرو میشوید، با استاد وب سایت تماس بگیرید و از وی بخواهید آن را حذف کند.

استفاده از PPC

اگر تا به حال این را ندیده اید، بگذارید آن را به طور مستقیم بگوید – ترافیک موتور جستجوی رایگان عالی است، اما غیر قابل اعتماد است. مهم نیست که سایت شما چقدر عالی است و چقدر استراتژیک شما در تلاش برای محافظت از خود در برابر تغییرات الگوریتم موتور جستجو هستید، هرگز ایمنی ندارید. اگر می خواهید ترافیک ثابت را به سایت خود بیاورید، شروع به استفاده از PPC کنید. ما آموزش مفصل در Google AdWords قرار داده ایم. اگر شما با PPC آشنا هستید، می توانید با این آموزش شروع کنید.

تبلیغ در رسانه های اجتماعی

این همان در اینجا است – تمام تخم مرغ خود را در یک سبد قرار ندهید، یعنی تمام ترافیک خود را از موتورهای جستجو دریافت نکنید. هنگامی که شما شروع به تنوع منابع ترافیک خود می کنید، اولین گزینه PPC است (که هزینه آن است اما به طور کلی ترافیک هدفمند را به ارمغان می آورد) و گزینه دوم رسانه های اجتماعی است. سایت هایی مانند فیس بوک ، توییتر ، وبلاگ Tumblr و غیره برای استفاده رایگان هستند و اگر پست های شما محبوب شوند محبوبیت زیادی می توانند داشته باشند. با این حال، معمولا ترافیک از سایت های اجتماعی هدف قرار نمی گیرد و تبدیل ممکن است کم باشد، اما هنوز هم این سایت ها یک جایگزین مناسب هستند.

در حالی که گاهی اوقات می توانید از الگوریتم موتور جستجو استفاده کنید، زیرا این تغییرات رقبای خود را خنثی می کند و بدون هیچ گونه تلاشی از دست شما در نتایج جستجو است، این شانس خالص است و شما نمی توانید به آن متکی باشید. اگر نمیخواهید اثرات منفی تغییرات الگوریتم را به حداکثر برسانید، باید فعالانه عمل کنید و مراحل ذکر شده در این مقاله را انجام دهید. متاسفانه، حتی اگر شما انجام دهید، هنوز نمیتوانید بگوئید که به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته اید، اما حداقل شما دلسرد خواهید شد که انجام دادید.