سئو

سئو کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارند

سئو کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارند

میلیونرهای میکروسیستم مانند مارماهی ها پرورش یافتند. ثروت به معنای واقعی کلمه به مدت یک شب ساخته شده است به همین دلیل است که گوگل سئو کار می کرد، و فرمول نمی توانست ساده تر از این باشد:

شناسایی توازن غفلت با استفاده از تحقیقات کلیدی (و تابع تکمیل خودکار آمازون)

ایجاد یک microsite برای این توطئه با تراکم کلیدی HIGH

استفاده از این سایت برای هدایت ترافیک سایت به یک کتاب (پول ساز)

شستشو و تکرار برای نیش و کلمات کلیدی مختلف

برای جلوگیری از شانس و زمان بندی مناسب، شما نیاز به 30 سایت برای به دست آوردن حدود 1000 دلار در ماه است . از آنجا که مایکروسیت ها واقعا آسان است برای راه اندازی با استفاده از وردپرس، این راه تضمین شده بود برای چاپ پول برای کسانی که درک سئو را دارند.

اما پس از آن، به روز رسانی Google Panda در سال 2011 همه چیز را تغییر داد. روش میلیونر مایورونیست برای ساخت پول، گیلوتین بود و مهم نیست که کدام یک از بازاریابان سئوال به شما بگوید، سئو  به اندازه مورد استفاده مهم نیست.

چه چیزی امروز سئو  به نظر می رسد؟

امروزه نقش سئو بسیار کاهش یافته است، اما هنوز هم مهم است – درک اینکه چگونه سئو امروز کار می کند، هنوز هم به شما کمک می کند.

سئو کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارند؟ گوگل همچنان برای به روز رسانی های جدید خود در جستجوی خود (مانند Google Hummingbird در سال 2013 ) را ادامه داده است که باعث می شود که کلید واژه های کلیدی سئو کمتر و کمتر مورد استفاده قرار گیرد زیرا Google به طور فزاینده ای برای جستجوگرها برای شما انجام می دهد.

جستجوی آنها بسیار پیچیده شده است که می تواند معنی را در پشت کلمات شما و در پشت سوالاتی که مشتریان شما ممکن است در نوار جستجوی خود تایپ کنند، رمزگشایی کنند. با استفاده از آن اینتل به طور خودکار نمایش داده می شود برای نمایش داده ها که ممکن است کلمات کلیدی سایت شما را شامل نمی شود.

اما نه تنها باید درک کنید که چگونه سئو تغییر کرده است، شما همچنین باید خطر را در پیاده سازی تاکتیک های قدیمی سئو، که دیگر چند سال پیش کار نکرده بود، تشخیص دهید. این تکنیک ها واقعا صرف وقت و پول شما هستند.

در اینجا 3 راه اصلی بازی سئو وجود دارد:

  1. مسئولیت جستجوگرها

PageRank مرده نیست اما از تعیین کننده برتر برای رتبه بندی خود به یکی از بیش از 200 معیار استفاده شده توسط Hummingbird برای تعیین رتبه بندی شما رفت. در حال حاضر تن از معیارهای وجود دارد که با هم، به گوگل کمک می کند تا مجوز صفحه شما را تعیین کند . آنها لینک های ورودی، لینک های خروجی، سهام رسانه های اجتماعی، کیفیت محتوا، طراحی سایت، سهولت استفاده، و غیره را وزن می کنند.

همه این معیارها فقط اندازه گیری ارزش خود را به عنوان یک رهبر فکر است. اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده اید، صحبت کنید و جستجوگرها اهمیت دارند تا آنجا که مقامات دیگر صفحات بهینه سازی شده موتور جستجو را داشته باشند. اگر اینطور نیست، شما در حال حاضر در مسابقه عقب هستی.

  1. جایگزین کلمه کلیدی در فرکانس

سئو سایت کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارند

بنابراین مهم است که بدانیم که سئو تا چه اندازه اهمیت دارد. به عنوان مثال، هنوز بسیار مهم است که کلید واژه طولانی شما در عنوان صفحه، URL، subheaders، توضیحات تصویر، توضیحات متا و غیره نمایش داده شود. به عبارت دیگر، قرار دادن کلمات کلیدی هنوز هم مهم است .

اما فرکانس نیست شما قطعا نیازی به تکرار کلمه کلیدی حداقل 7 بار در کپی بدن ندارید. این شیطانی است که دیگر کار نمی کند. و به عنوان هر نویسنده به شما می گوید، اغلب نوشتن را بدتر و لذت بخش تر می کند.

  1. جستجو معنایی کلمات کلیدی Long و Short Tail

ما از سال 2004، آنها را در یک مقاله سیمی به کار گرفت، واژه های “دم دراز” و “دم کوتاه” را از سال 2004 شنیده ایم. و همه ما می دانیم که کلمات کلیدی با کلمات طولانی و کلمات کلیدی با کلمات بیش از سه کلمه بهتر از کلمات کلیدی دندانه کوتاه هستند، زیرا آنها جستجوی دقیق تر جستجوی خود را هدف قرار می دهند و به شما کمک می کنند که توهمات شما بهتر شود.

امروز، گوگل از چیزی به نام جستجوی معنا شناختی استفاده می کند تا از معانی پشت کلمات شما استفاده کند.

در اینجا یک مثال از نحوه کارکرد آن است:

سئو کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارندبیایید بگوئیم که شما یک سایت وب سایت عالی برای کافه آلی و منصفانه ای دارید. فرض کنید که شما هرگز از کلمات “قهوه مقرون به صرفه” در محتویات خود استفاده نکنید (زیرا شما نمی خواهید مردم احساس کنند که پیشنهادات شما ارزان هستند).

به استثنای قهوه شما مقرون به صرفه است – در حقیقت، با توجه به هزینه های شما، می توانید هزینه های بیشتری بپردازید. و شما لیست قیمت خود را، بنابراین شما امیدوارم که مشتریان می توانند آن را به خودشان.

با فرض اینکه دیدگاه های مناسب ماهانه داشته باشید، اگر یک بازدیدکننده بالقوه نوعی “قهوه آلی و ارزان” را تایپ کند، سایت شما به احتمال زیاد در نتایج جستجوی بالا ظاهر خواهد شد. گوگل می تواند به تنهایی تعیین کند که کافی نت شما نیز با مقیاس ارزان قیمت مناسب است و احتمالا بازدید کننده بالقوه در عرض چند ثانیه ترافیک سایت شما را مرور خواهد کرد.

چه سایتی به نظر می آید در آینده یک سایت ایده ال باشد

ایمن است بگویم که کلمات کلیدی در هر زمان به زودی ناپدید می شوند. اما اشتباه نکنید – چیزهایی که برای بازاریابان سنتی سئو جستجو نمی کنند.

به احتمال زیاد بازاریابی جستجوگرها همانطور که می دانیم در نهایت ناپدید خواهد شد. در حقیقت، با توجه به تمایل گوگل نسبت به هر نوع بازی موتور جستجو، کاملا ممکن است که جستجوی معناشناختی یک روزه بسیار قدرتمند باشد که شما می توانید بدون جستجوگر ها و کلمات کلیدی غیر حساس باشید و همچنان برای جستجوهای جستجوی هدف خود کاملا بر اساس سایر معیارهای باشد.