بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

عوامل موفقیت محتوا در سئو سایت

عوامل موفقیت محتوا در سئو سایت

عوامل موفقیت محتوا در سئو سایت محتوا پادشاه است شما می توانید این عبارت را بارها و بارها هنگامی که به موفقیت سئو می آید بشنوید. در واقع، به همین دلیل است که جدول دوره ای از عوامل موفقیت جستجوگرها با محتوا “عناصر” با اولین عنصر در مورد کیفیت محتوا آغاز می شود.محتوای خود را درست کنید و پایهی جامعی برای حمایت از تمام تلاشهای دیگر سئو خود داشته باشید.کیفیت محتوا عوامل موفقیت محتوا در سئو سایت بیش از هر چیز دیگر، آیا شما محتوای با کیفیت را تولید می کنید؟ اگر شما چیزی را به فروش می گذرانید، آیا فراتر از یک بروشور ساده با همان اطلاعاتی هستید که می توانید در صدها سایت دیگر پیدا کنید

آیا شما دلیلی برای اینکه مردم بیش از چند ثانیه خواندن صفحات شما را صرف می کنند، ارائه دهید؟

آیا شما ارزش واقعی ، چیزی از مطالب را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهید که منحصر به فرد، متفاوت و مفید هستند، که در جای دیگری پیدا نخواهند کرد؟

اینها فقط برخی از سوالات هستند که از خودتان در ارزیابی اینکه آیا شما محتوای با کیفیت ارائه می دهید، بپرسید. این جای جای خالی نیست، زیرا این سنگ بنایی است که تقریبا تمام عوامل دیگر به آن وابسته است.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در جستجوگرها موتور جستجوگرها: محتوا و نوشتن دسته.

کلید واژه مناسب برای سایت

شايد مهمترين عامل جستجوگري پس از ايجاد محتواي خوب، پژوهش کليدي خوب است. شما می خواهید محتوا را با استفاده از آن کلمات کلیدی ایجاد کنید، اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد از آنها استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید محتویاتی را ایجاد کنید که به طور موثر پاسخ داده شده است.

به عنوان مثال، یک صفحه درباره «اجتناب از ملانوم» ممکن است از اصطلاحات فنی برای توصیف راههای پیشگیری از سرطان پوست استفاده کند. اما یک موتور جستجو ممکن است این صفحه را جست و خیز کند یا این صفحه را به شدت رتبه بندی کند، در صورتی که مردم به جای آن “راهنمایی های پیشگیری از سرطان پوست” را جستجو کنند. محتوای شما باید در زبان مناسب نوشته شود – زبان مورد استفاده مشتری یا کاربر هنگام جستجو.

برای مشاوره بیشتر، به جستجوی بازاریابی جستجو ما مراجعه کنید.

کلمات محرمانه / استفاده از کلمات کلیدی

با انجام تحقيقات كليدي كليدي شما اين كار را انجام داديد؟ شما واقعا از اين كلمات در محتواي خود استفاده كرده ايد؟ یا اگر قبل از انجام تحقیق، محتوایی با کیفیت ایجاد کرده اید، شاید وقت آن رسیده که مطالب را بازبینی کرده و ویرایش کنید.

خط پایین، اگر شما می خواهید صفحات خود را برای کلمات خاص پیدا کنید، ایده خوبی است که از این کلمات در کپی خود استفاده کنید.

هرچند وقت یکبار؟ برای هرچه بهتر شدن نتایج، هر کلمه ای را که می خواهید حداقل پنج بار پیدا کنید و یا یک تراکم کلمه کلیدی 2.45 درصد را جستجو کنید.

نه نه نه این شوخی بود تعداد دقیقی از زمان وجود ندارد.حتی اگر تراکم کلمه کلیدی به نظر می رسد علمی، حتی اگر شما در برخی از درصد ایده آل که مطلقا هیچ چیز را تضمین نمی کند.

فقط از حس مشترک استفاده کنید. فکر می کنم در مورد کلمات مورد نظر شما برای پیدا کردن یک صفحه، کلمات شما احساس می کنید مربوط به تحقیقات کلمات کلیدی خود را. سپس از آنها به طور طبیعی در صفحه استفاده کنید. اگر شما معمولا به ضمایر در منابع دوم و بعدی تغییر می کنید، شاید از اسم واقعی فعلی اینجا و آنجا استفاده کنید، نه یک ضمایر.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش جستجوگرها ما مراجعه کنید

طراوت محتوا

موتورهای جستجو محتوا جدید را دوست دارند.این معمولا زمانی است که ما “تازه” می گوییم.

شما نمیتوانید روزانه صفحات خود (یا تاریخ انتشار) را هر روز بخوانید و فکر کنید که آنها را «تازه» و احتمالا رتبهبندی میکنند. همچنین می توانید صفحات جدید را به صورت دائمی اضافه کنید، فقط به خاطر داشتن صفحات جدید، عوامل موفقیت محتوا در سئو سایت و فکر کنید که به شما یک افزایش خلاقیت می دهد.

با این حال، گوگل چیزی شبیه آن را می نامد. اگر یک جستجو ناگهان بسیار محبوب در مقایسه با فعالیت عادی خود باشد، Google QDF را به این اصطلاح اعمال خواهد کرد و برای بررسی اینکه آیا محتوای تازه در آن موضوع وجود دارد . در صورتی که وجود دارد، محتوای جدید یا تازه در نتایج جستجو تقویت می شود.

بهترین راه برای فکر کردن در مورد این موضوع مربوط به یک اصطلاح مانند “طوفان” است. اگر هیچ طوفان فعال وجود نداشته باشد، نتایج جستجو احتمالا حاوی لیست ها به دولت ها و سایت های مرجع است. اما اگر یک طوفان فعال وجود داشته باشد، نتایج تغییر خواهد کرد و ممکن است داستان، اخبار و اطلاعات مربوط به طوفان فعال را منعکس کند.

اگر شما محتوای مناسب، در مورد موضوع مناسب زمانی که QDF بازدید، شما ممکن است لذت بردن از بودن در نتایج بالا برای روزها یا هفته ها لذت ببرید. فقط باید بدانید که پس از آن، ممکن است صفحه شما در نتایج جستجو تغییر یابد. این چیزی نیست که شما اشتباه انجام داده اید. فقط این است که افزایش نوآوری از بین رفته است.

سایت ها می توانند با استفاده از تولید محتوای مرتبط با پالس زمان واقعی صنعت خود، از این افزایش خلاقیت بهره مند شوند.

جستجوی عمودی

عوامل دیگر در این جدول موفقیت برای محتوای صفحه وب در موتورهای جستجو را پوشش می دهد. اما در کنار این صفحات وب نیز نتایج اغلب “عمودی” هستند. اینها از “عمودی” موتورهای جستجو اختصاص داده شده به چیزهایی مانند تصاویر، اخبار، محلی و ویدئو است. اگر محتوایی در این زمینه دارید، ممکن است بیشتر در بخش های خاص صفحه نتایج جستجو ظاهر شود.

با جستجوی “عمودی” در مقایسه با “جستجوی افقی” آشنا نیستیم. به عنوان مثال، گوگل را به عنوان مثال انتخاب کنید. موتور جستجوی منظم آن محتوای را از سراسر وب جمع آوری می کند، امیدوار است که بسیاری از درخواست های عمومی را در طیف وسیعی از موضوعات مطابقت دهد. این جستجو افقی است، زیرا تمرکز در گستره وسیعی از موضوعات است.

گوگل همچنین موتورهای جستجوی تخصصی را که بر روی تصاویر یا اخبار یا محتوای محلی متمرکز هستند، اجرا می کند.عوامل موفقیت محتوا در سئو سایت اینها موتورهای جستجوی عمودی نامیده می شوند، به جای آنکه دامنه وسیعی از منافع را پوشش دهند، آنها بر یک بخش، یک قطعه عمودی از طیف کلی منافع تمرکز می کنند.

هنگامی که شما در Google جستجو میکنید، فهرستهای وب را خواهید یافت. اما شما همچنین اغلب بخش های خاصی را در نتایج دریافت خواهید کرد که ممکن است نتایج عمودی را به عنوان مورد توجه قرار دهند.

داشتن محتوایی که در جستجوی عمودی خوب عمل می کند، هنگامی که محتوای صفحه وب شما نمی تواند موفق شود، به شما کمک می کند. همچنین می تواند به شما کمک کند علاوه بر داشتن یک صفحه وب نتایج عالی را نیز به دست آورید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوا را در حوزه های اصلی عمودی مربوط به شما تولید می کنید. برای اطلاعات بیشتر، برخی از دسته های مرتبط ما را ببینید:

گوگل نقشه ها و محلی

تصاویر گوگل

اخبار گوگل

گوگل خرید

گوگل یوتیوب و ویدئو

جستجوگرها جستجوی تصویر

جستجوگرها محلی

جستجوگرها جستجو ویدیو