سئو سازی رایگان

نحوه تنظیم یک کمپین گوگل AdWords

نحوه تنظیم یک کمپین گوگل AdWords

چگونه می توان یک کمپین گوگل AdWords را در 10 دقیقه تنظیم کرد

Google AdWords یک ابزار سریع و موثر برای دسترسی به مشتریان جدید است. حساب کاربری اصلی تنظیم می شود و به هیچ وجه تمام نمی شود و بسیاری از کاربران تقریبا بلافاصله یک ROI مثبت را مشاهده می کنند. Google AdWords یک چشم انداز ارعاب برای برخی از کسب و کارها است، به ویژه اگر آنها به پلتفرم جدیدی دسترسی پیدا کنند. با این حال، در حالی که مدیریت بلند مدت یک کمپین مستلزم سرمایه گذاری زمانمند و برنامه ریزی دقیق است، خود پلت فرم برای استفاده بسیار ساده است. در این مقاله ما در 10 دقیقه توضیح می دهیم که چگونه می توان یک آگهی متنی ساده و موثر را با استفاده از Google Network Search Network تنظیم کرد.

ساعت های کرونومتری خود را آماده کنید

اصول اولیه

نحوه تنظیم یک کمپین گوگل AdWords به حساب Google AdWords خود وارد شوید و به زبانه های کمپین بروید. فقط جستجوی شبکه را انتخاب کنید این ساده ترین راه برای راه اندازی یک کمپین گوگل AdWords است. کمپین خود را به یک نام مرتبط اضافه کنید – این می تواند چیزی ساده مانند یا SEO برای آن باشد – سپس تمام ویژگی های منوی campaign-type را انتخاب کنید. این به شما امکان دسترسی کامل به کنترل زمانبندی و دیدار Google AdWords را میدهد.

محل و برنامه ریزی

از منوی کشویی گزینه ای را انتخاب کنید که در آنجا می خواهید آگهی خود را به نمایش بگذارید. از هدف و گزینه های حذف، شما می خواهید مردم را در موقعیت هدف منحصر به فرد خود قرار دهید و افراد را در محل منسوخ من حذف کنید. در برگه تنظیمات پیشرفته، می توانید یک تاریخ شروع برای کمپین خود را انتخاب کنید و روزها و زمان هایی که می خواهید آن را نمایش دهید. این باید تنظیم شود تا با ساعات کار مخاطبان مورد نظر شما سازگار باشد. توصیه می کنیم این پنجره های برنامه ریزی را تا آنجا که ممکن است برای شروع نگه دارید و بهینه سازی آنها را در زمانی که نتایج شروع می شود.

استراتژی پیشنهاد

در حال حاضر برای تعیین استراتژی پیشنهاد شما حرکت می کند. توصیه میکنیم CPC دستی خود را برای اولین بار چندین کمپین انتخاب کنید، زیرا این به شما امکان کنترل بیشتر بر هزینه هر کلیک را میدهد. شما همچنین می توانید پیشنهاد پیش فرض و کلاه بودجه روزانه خود را تنظیم کنید. با این کار محافظه کار باشید – وقتی می توانید داده ها را بررسی کنید همیشه می توانید بودجه خود را افزایش دهید.

گزینه های تحویل

بنابراین شما می توانید آگهی خود را به سرعت به مخاطبان خود تحویل داده، ما توصیه می کنیم به جای گزینه استاندارد تحویل سریع را انتخاب کنید. این امر به گوگل اجازه می دهد که بودجه خود را با بیشترین سرعت ممکن صرف کند. از این نگران نباشید انتخاب این گزینه به شما امکان دسترسی سریع به داده های AdWords را میدهد، به شما این امکان را می دهد که کمپین خود را بهینه سازی کنید و هزینه های تبلیغاتی بعدی را ذخیره کنید. در منوی Ad Delivery، انتخاب برای بهینه سازی کلیک کنید.

یک یادداشت در افزونههای تبلیغاتی

نحوه تنظیم یک کمپین گوگل AdWords فرمت های تبلیغاتی را می توان در این مرحله از کمپین ایجاد کرد. این ها نقش مهمی در افزایش میزان کلیک شما دارند. با این حال، در ابتدا برای اولین کمپین اصلی متن خود نگران نباشید.

تنظیم گروه آگهی و کلمات کلیدی

گروه تبلیغاتی خود را به عنوان چتر برای کمپین های AdWords خود تنظیم کنید. یک گروه تبلیغی تمرکز بیشتری نسبت به یک برنامه خاص دارد. به عنوان مثال، شما ممکن است یک گروه تبلیغاتی به نام “تبلیغات لباس مردان” داشته باشید، در حالی که تبلیغات کلمات کلیدی فردی شما “مردان تی شرت مردانه” یا “خرید مردان تی شرت مد”، “مردان تی شرت فروش تابستانی” و غیره شما می توانید بیش از یک گروه آگهی را همزمان اجرا کنید. با استفاده از همان مثال، ممکن است بخواهید یکی دیگر را برای «تبلیغات لباس های زنان»، «کفش های بچه» و غیره تنظیم کنید. تمرکز هر گروه آگهی، کلمات کلیدی را که برای آگهی های فردی استفاده می کنید تعیین می کند.

با راه اندازی کامل، اکنون زمان ایجاد آگهی متنی است!آدرس صفحه فرود

URL نهایی را وارد کنید، که آدرس مقصد صفحه ای است که آگهی شما به آن اشاره خواهد کرد. صفحات فرود به لحاظ موضوعی همه آنها هستند. در حال حاضر مهم است که به یک صفحه اصلی مرتبط با آگهی خود پیوند دهید و برای تبدیل بهینه سازی شده است. شما باید به طور ایده آل برای یک نرخ 40٪ به اضافه تبدیل، بسته به نوع محصول و ماهیت کسب و کار شما. اگر از تبلیغات خود یک کلیک با سرعت بالا (CTR) کسب کنید اما تبدیلات نتوانسته اند تحقق یابد، به عقب برگردید و نگاه دیگری به صفحه اصلی خود داشته باشید.

شما می توانید یک مسیر URL اضافی ایجاد کنید. این نیازی نیست که URL نهایی شما باشد، بلکه یک آدرس وب اسمی است که می توانید وارد کنید تا بینندگان را تشویق کنید تا روی پیوند شما کلیک کنند. این URL توسط Google ایجاد شده است و به صفحه اصلی شما هدایت می شود.

سرفصل ها

شما دو فیلد سرآیند برای یک آگهی متنی دارید که هر کدام حداکثر 30 کاراکتر دارند. این به انعطاف پذیری گوگل برای نمایش آگهی شما در دستگاه های مختلف کمک می کند. شما می توانید یک پیش نمایش را در سمت راست فیلد های عنوان خود مشاهده کنید که نشان می دهد آگهی شما چگونه ظاهر خواهد شد. این به شما اجازه می دهد تا در زمان واقعی تبلیغ نمایش روی صفحه نمایش تلفن همراه و دسکتاپ را انجام دهید. سعی کنید و از تمام کاراکترهای اختصاص داده شده استفاده کنید و مطمئن شوید که هر عنوانی به صورت جداگانه حس می شود و زمانی که با هم جمع می شوند.

شرح

برای آگهی متن خود را فقط 80 کاراکتر برای بازی کردن – کمتر از یک صدای جیر جیر – بنابراین هر کلمه شمارش. آگهی باید بلافاصله توجه تماشاگران را جلب کند و هیچ ابهامی در مورد چیزی که شما تبلیغ می کنید نیست. به نقاط قوت خود بازی کنید از تمام فضای اختصاص داده شده خود استفاده کنید و روی USP های اصلی تمرکز کنید چه چیزی سبب می شود که تجارت شما از رقبای شما متمایز شود؟

کلید واژه ها

هنگامی که آگهی شما ایجاد می شود، به پایین صفحه بروید و برخی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید. این عبارتهای جستجو هستند که آگهی شما برای آنها نمایش داده می شود. کلمات کلیدی برای موفقیت آگهی شما بسیار مهم هستند، بنابراین اگر شما قبلا انجام نداده اید، ما به شدت توصیه می کنیم تحقیقات کلیدی را در بهترین شرایط برای استفاده در بازار هدف خود توصیه کنید. هنگامی که برخی از کلمات کلیدی را وارد کرده اید، Google تعداد کلیک های روزانه و هزینه کمپین شما را برآورد می کند.

راه اندازی تبلیغ شما

هنگامی که شما با تمام جزئیات خود راضی هستید، پیش بروید و گروه تبلیغاتی خود را ذخیره کنید. آگهی شما در حال حاضر در حالی که گوگل آگهی را تایید می کند، انتظار می رود. به محض این که این تأیید اعطا شود.

و این است: یک آگهی متنی متنی که در بازار هدف شما (امیدوارم) کمی کمتر از 10 دقیقه نمایش داده می شود! اگر هیچ چیز دیگری نیست، این باید پتانسیل خام Google AdWords را به عنوان یک ابزار فروش و بازاریابی نشان دهد. با استفاده از Google AdWords شما می توانید به سرعت در حال افزایش ترافیك و تبدیل بیشتر باشید. در هر زمانی شما در کنترل بودجه خود باقی میمانید و همیشه می توانید مبارزات انتخاباتی خود را بر اساس تبدیل و داده های کلیک کنید که از طریق آن شروع می شود.

تبلیغات موفق در Google AdWords

نه یک تاکتیک یک نفره. هرچه بیشتر از پلتفرم استفاده می کنید، بیشتر به شما در مورد کلمات کلیدی مناسب برای استفاده، کلمات کلیدی مناسب برای حذف و عادت های مرور در بازار یاد خواهید گرفت. این دانش به بخش های دیگری از استراتژی بازاریابی شما مانند SEO و رسانه های اجتماعی می افزاید و شما را قادر می سازد تبدیلات خود را افزایش داده و با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید.