نحوه نوشتن مقاله های سئو شده

نحوه نوشتن مقاله های سئو شده

نحوه نوشتن مقاله های سئو شده با جستجوگر گوگل

توسط علی ناییج  در mcseo.ir   سئو یکی از بهترین راههای حفظ ترافیک برای قدیمی ترین / سریعترین پست ها، این است که آنها را دوستانه موتور جستجو کنند.در دراز مدت موتورهای جستجو تنها می توانند شما را برای دریافت ترافیک از پست های قدیمی کمک کنند.در این مقاله، من بعضی از نکات را برای نوشتن مقالات بهینه سازی شده با جستجوگرهای سئو که در موتورهای جستجو بهتر می شود ، به اشتراک می گذارم.

با این حال، گاهی اوقات کیفیت می تواند کاهش یابد (که معمولا به علت کمبود دانش رخ می دهد).

هر پست وبلاگ مانند یک صفحه وب از لحاظ رتبه بندی موتور جستجو است و شما می توانید هر پست با کلمات کلیدی خاص برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است .

هنگام نوشتن این مقالات  سئو، موارد متعددی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

هر زمان که من یک نویسندۀ جدید را برای کار در یکی از وبلاگهایمان استخدام کنم، باید مجلات و چک لیست های آنها را به آنها کمک کنم تا مقالات بهتر نوشته شوند. به غیر از انتخاب موضوعات، چک لیست کامل  سئو وجود دارد که باید دنبال شود.

(توجه داشته باشید: من این اطلاعات را در ایمیل به همه نویسندگان شبکه وبلاگ من فرستادم بنابراین فکر کردم که این همه اطلاعات را در یک پست جمعآوری میکنم . به این ترتیب،نیز از آن بهره خواهند برد این اطلاعات و نحوه نوشتن مقالات  سئو را نیز یاد خواهید گرفت.)

همچنین توجه داشته باشید که در این پست تحقیقات کلیدی را پوشش نخواهم داد زیرا تحقیقات کلید واژه به یک پست دقیق از خودشان نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات کلیدی، به بررسی:

اهمیت کلمات کلیدی در جستجوگرها: راهنمای مبتدی

SEMrush: یک راهنمای عملی برای افزایش ترافیک وبلاگ

بهترین ابزار جستجوی کلمات کلیدی برای جستجوگرها:

نوشتن مقالات بهینه شده جستجوگرها:

عنوان پست و متا عنوان

اولا شما باید تفاوت بین عنوان پست و عنوان متا را درک کنید.

عنوان پست: چگونه خواننده شما عنوان پست را در وب سایت شما می بیند.

پست متا عنوان: چگونه موتورهای جستجو پست خود را در نتایج جستجو نشان می دهد.

اگر عنوان متا در تنظیمات SEO خود را مشخص نکنید ، عنوان پست شما با عنوان متا رفتار خواهد شد.

مهم است که کلمات کلیدی خود را در عنوان متا داشته باشید.

شما می توانید در مورد این موارد بیشتر بخوانید:

نحوه بهینه سازی عنوان پست برای خوانندگان و موتورهای جستجو

راهنمایی طرفدار: عنوان پست خود را کمتر از 66 کاراکتر نگه دارید .

پست متا توضیحات

همه پلاگین های محبوب ترین SEO به شما اجازه می دهد برای اضافه کردن توصیف های متا به یک پست. این توصیف ها در رتبه بندی موتورهای جستجو نقش مهمی دارند .

یک توصیف متا را به عنوان یک نسخه فروش برای پست وبلاگ خود در نظر بگیرید:

در 156 کاراکتر، شما باید کلمات کلیدی خود را اضافه کنید و یک توصیف را ایجاد کنید که به اندازه کافی گول زدن برای کاربران بر روی آن کلیک کنید.

نحوه نوشتن مقاله های سئو شده اگر در گذشته توصیف های فراوانی اضافه نکرده باشید، باید آن را بلافاصله شروع کنید.

سئو و بهینه سازی پست وبلاگ وردپرس

توصیفهای متداول بسیار مهم هستند.

شما باید به هر یک از پست های قبلا منتشر شده خود که هیچ توضیحی متا ندارید اضافه کنید و آن را اضافه کنید.

با بهینه سازی توصیفات پست خود، شما اطمینان حاصل می کنید که هر پست ای که شما نوشتید ، بالقوه است که حداکثر میزان ترافیک را به سایت شما هدایت کند.

گوگل هر پست وبلاگ را به عنوان یک صفحه وب متفاوت می بیند، بنابراین شما می توانید هر پست را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید .

توصیف های متداول مکان های عالی برای قرار دادن کلمات کلیدی هستند

آرم تصویر Alt

Alt Tag Image SEO

نحوه نوشتن مقاله های سئو شده

گوگل نمیتواند تصاویر را بخواند

متن این است که چگونه Google یک تصویر را تشخیص می دهد.

برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو میتوانند درک کنند چه تصویری دارد، باید مطمئن شوید که از نام تصویر مناسب استفاده کنید.

بسیاری از افراد تصور آپلود تصاویر را با نام هایی مانند image001.jpg اشتباه می گیرند.

این یک اشتباه بزرگ است!

هنگام نامگذاری یک تصویر، نامی را که مربوط به تصویر است را حفظ کنید.

به عنوان مثال، اگر یک عکس از یک داشبورد AdSense بگیرید، و تصویر را “AdSense” نامگذاری کنید ، آن را هدف قرار نخواهید داد. در عوض، شما باید از یک نام مانند “AdSense-داشبورد” استفاده کنید.

در اینجا در ShoutMeLoud، ما از یک پلاگین موثر به نام SEO Friendly Image استفاده می کنیم که از نام تصویر آن به عنوان ویژگی “alt (متن متناوب) ” استفاده می کند. به این ترتیب، هنگامی که افراد برای جستجوی یک تصویر در جستجوی تصویری Google جستجو می کنند، در یکی از پست های وبلاگ ما، تصویر می شوند.

اگر تصمیم به استفاده از چنین پلاگین نداشته باشید، همیشه می توانید آلت را به صورت دستی اضافه کنید   ویژگی های زمانی که یک تصویر را آپلود می کنید.

من در هنگام استفاده از کلمات کلیدی در متن لنگر تصویر (هنگام نامگذاری یک تصویر) نتایج مثبت را دیده ام ، بنابراین شما باید حداقل از کلمات کلیدی در متن تصویر خود استفاده کنید.

اینترلینک و لنگر متن

نحوه نوشتن مقاله های سئو شده هنگام نوشتن یک پست جدید، همیشه یک ایده خوب برای پیوند دادن به پستهای قدیمی وبلاگ است تا خوانندگان در طول سایت خود به مدت طولانی دست و پنجه نرم کنند و همچنین موتورهای جستجو بتوانند این پست های قدیمی را دوباره مرتب کنند.

این کمک می کند تا در navigability بهتر از سایت خود را که کاهش میزان جست و جو، یکی دیگر از عوامل مهم SEO است.

هنگامی که شما به یکدیگر متصل میشوید، باید از تکنیک متن لنگر استفاده کنید .

به عبارت ساده، زمانی که شما به یک پست وبلاگ پیوند می دهید، گزینه ای برای اضافه کردن لینک و یک عنوان می بینید .

اطمینان حاصل کنید که عنوان پست را با کلمات کلیدی اصلی پست که به آن لینک می کنید پر کنید.

Interlinking-in-WordPress

در ShoutMeLoud، ما همچنین از یک پلاگین به نام SEO Smart Links برای ارتباط داخلی خودکار استفاده می کنیم .

پیوندهای ثابت: کلمات توقف را حذف کنید

editing-post-permalink

وقتی پست می نویسیم، عناوین پست ما معمولا با کلمات زیادی متوقف می شوند.

(برای یک لیست جامع از کلمات توقف: برو اینجا و اینجا .)

بنابراین برای مثال، وقتی ما یک پست با عنوان را بنویسیم:

3 راه برای ایجاد یک طرح کسب و کار وبلاگ

“به” و “a ” کلمات متوقف در مثال بالا است.

شما می توانید بر روی ویرایش permalink کلیک کنید و permalink را به “blog-business-plan” تغییر دهید، بنابراین کلمات متوقف را حذف کنید.

نکته مهم: پس از انتشار پست، مجوز پست خود را هرگز تغییر ندهید.

H1، H2، H3 عنوان

ما از سبک یکنواخت پست پایان نامه برای ایجاد سبک پست های وبلاگ استفاده می کنیم.

این خوب است، اما ما نباید یکی از مهمترین جنبه های SEO را نادیده بگیریم:

با استفاده از برچسب های H1، H2، و H3 درست استفاده کنید.

به طور پیش فرض، در هر موضوع بهینه شده SEO، عنوان پست ها از یک تگ عنوان H1 استفاده می کند . بنابراین برای زیر عنوان زیر، شما می توانید از عنوان H2، و سپس عنوان H3 و غیره استفاده کنید.

همیشه یک ایده خوب برای استفاده از برچسب های عنوان مناسب برای نوشتن موثر SEO است، به ویژه هنگامی که شما در حال نوشتن یک پست طولانی است.

لطفا به این پست و این پست برای درک بهتر چگونگی استفاده از برچسب های عنوان در پست های وبلاگ مراجعه کنید.

با توجه به جامعه جستجوگر، ایده خوبی است که از کلمات کلیدی خود در برچسب های H1، H2 و H3 استفاده کنید.