یوتیوب و ترافیک ان

یوتیوب و ترافیک ان

یوتیوب و ترافیک ان

یوتیوب و ترافیک ان:یوتیوب یکی از محبوب ترین سایت ها است و علاوه بر همه ی سرگرمی هایی که در آن وجود دارد، یوتیوب فرصت های زیادی برای تبلیغ و ترافیک سایت شما فراهم می کند. به طور مشابه به فیس بوک و توییتر ، برای استفاده از یوتیوب با موفقیت برای ارتقاء و گرفتن ترافیک، باید قوانین مربوط به این را بدانید. در اینجا چند نکته برای ارتقاء خود، سایت شما و محصولات شما و نحوه دریافت ترافیک رایگان از YouTube وجود دارد:

 ارسال فیلم ویروسی

میلیون ها ویدیو در یوتیوب وجود دارد. اگر شما یک ویدیو ارسال کنید هیچ کس علاقه مند نیست، این ویدیو به عنوان میلیون ها ویدیو دیگر غیر قابل مشاهده خواهد شد. سرآغاز گرفتن ترافیک از یوتیوب، ارسال فیلم های مفید و یا حتی بهتر از فیلم های ویروسی است. فیلم های ویروسی نه تنها فیلم های مفید هستند، بلکه آنها نیز به گروه های بزرگی از مردم تجاوز می کنند. اگر ویدیوی شما موفق به دریافت ویروسی شود، مردم آن را برای شما ترویج می دهند و تنها چیزی که برای شما پیش می آید این است که از مزایای استفاده کنید.

 یک نمایه جالب ایجاد کنید

به طور مشابه به فیس بوک، توییتر، و یا هر سایت دیگر شبکه های اجتماعی، یک نمایه جالب باید باشد. اگر افراد مانند فیلم های شما هستند، نمایه خود را بررسی می کنند تا بیشتر در مورد شما بیشتر بدانند. هنگامی که آنها می بینند که نمایه شما خسته کننده است، آنها با شما بیشتر نگران نیستند. شما می توانید پروفایل خود را کمی غیر رسمی، اما آن را به عنوان اگر آن را به عنوان یک نوجوان دیوانه است – شما از یوتیوب برای کسب و کار استفاده کنید، درست است؟

لوگو و وب سایت خود را در ویدیو وارد کنید

آرم و آدرس وب سایت شما سلاح های بزرگ تجاری شما هستند. به همین دلیل است که شما باید آنها را در ویدیو قرار دهید. شما می توانید آنها را در ابتدای ویدیو یا در انتهای آن قرار دهید. بهترین کار این است که آرم و آدرس خود را در کل ویدیو بگذارید زیرا این کار شما را در معرض قرار گرفتن زیاد قرار می دهد اما اگر شما نمی توانید آن را انجام دهید (به عنوان مثال به دلیل ملاحظات هنری)، شروع و پایان ویدیو کافی خواهد بود .

 کیفیت ویدیو پست

همانطور که قبلا ذکر شد، کمبود ویدیوها در YouTube وجود ندارد. متاسفانه این بدان معنی است که کمبود فیلم هایی با کیفیت پایین وجود ندارد. این ویدیوها توسط بینندگان مورد علاقه نیست، بنابراین اگر شما تماشاگر را تماشا کنید که ویدیوهایتان را تماشا کنید، مطمئن شوید که ویدیوهای شما صدای خنده دار و یا تصاویر تیره نداشته باشند. یوتیوب برای فیلمبرداران حرفه ای نیست، بنابراین شما می توانید ویدیوهای آماتور ارسال کنید، اما مطمئن شوید که کیفیت آنها مناسب است.

 ویدیوهای خود را تبلیغ کنید

اگر فیلمهای شما ویروسی هستند، خوش شانس هستید اما نمیتوانید روی این حساب کنید. برای دریافت ترافیک YouTube، ویدیوهای شما به بینندگان نیاز دارند. شما نمیتوانید تنها بر این واقعیت تأکید کنید که بینندگان ویدیوهای شما را پیدا خواهند کرد – شما باید آنها را تبلیغ کنید. حتی فیلم های ویروسی از ارتقاء شما بهره مند خواهند شد.

فیلم ها را دوستانه جستجو کنید

یکی از راههایی که بینندگان ویدیوهای شما را از طریق جستجو پیدا میکنند – هر دو به طور محلی در YouTube و در موتورهای جستجو. به همین دلیل است که شما باید ویدیوهای خود را جستجو کنید. برای انجام این کار، کلمات کلیدی اصلی خود را در عنوان و در توضیحات ذکر کنید. همچنین توجه ویژه ای به برچسب ها می شود. لیست به عنوان بسیاری از کلمات کلیدی مربوط به برچسب ها، اما مراقب باشید که شما اسپم نمی کنید.

 ارسال در سریال

فیلم های مستقل می توانند به یک ضربه تبدیل شوند، اما بهتر است اگر شما مجموعه ای از فیلم ها را ایجاد کرده و آنها را یکبار در روز / هفته ارسال کنید. به این ترتیب بینندگان می دانند که بیشتر وجود خواهد داشت و آنها برای بررسی به آنجا خواهند رفت. حتی اگر شما سری را ایجاد نکنید، حداقل سعی کنید ویدیوها را به طور منظم ارسال کنید – این باعث ایجاد وفاداری مخاطبین می شود.

 ارسال پاسخ های ویدیویی

پاسخ های ویدیویی یکی از موارد منحصر به فرد در مورد یوتیوب است و شما باید از آن استفاده کامل کنید. طاقچه خود را جستجو کنید، فیلم های محبوب ترین فیلم های خود را انتخاب کنید و پاسخ های ویدیویی را به آنها ارسال کنید. فقط مراقب باشید که پاسخی که پست می کنید مربوط به ویدیویی است که به آن پاسخ می دهید و واکنش ویدیوی خود را به خود ارتقا دهید.

9 زمان مناسب برای ارسال ویدیوهای خود را انتخاب کنید

در یوتیوب، زمان بندی بسیار مهم است، زیرا در هنگام ترافیک و زمانی که تعداد بیننده زیاد نیست، قله ها وجود دارند. روزهای هفته (به خصوص چهارشنبه ها و بالاتر از همه – پنج شنبه ها ) صبح یا اوایل بعد از ظهر وقت ایالات متحده بهترین زمان برای ارسال ویدئو مورد علاقه است. برای اینکه ویدیوی شما در اولین زمان آپلود شود، باید کمی برنامه ریزی کنید. در نظر داشته باشید که برای فیلم های بزرگ و / یا اتصال به اینترنت آهسته آپلود می تواند یک ساعت شما را طول بکشد، بنابراین در اوایل شروع می شود.

ویدیوهای خود را کوتاه نگه دارید

یوتیوب محدودیت های طول فیلم هایی را که منتشر می کند محدود نمی کند، اما معمولا فیلم های طولانی خسته کننده هستند. 3 تا 5 دقیقه بهترین ویدیو برای یک ویدیو است اما در صورت لزوم می توانید از 1 تا 6 دقیقه بروید. هنگامی که یک ویدیو طولانی تر از 6 یا 7 دقیقه است، این خسته کننده می شود و خیلی از افراد آن را تا انتها تماشا نمی کنند (در آنجا آرم و URL شما پیدا می شود). 3 تا 5 دقیقه کافی است تا ایده خود را بیاورید، جزئیاتی را ارائه دهید و بینندگان را برای بازدید بیشتر از سایت خود بفرستید.

نظر در مورد فیلم های دیگر افراد و شامل یک لینک به سایت خود را در نظر شما

علاوه بر پاسخ های ویدیویی، شما همچنین می توانید از نظرات خوب ساده استفاده کنید. باز هم، جستجو برای فیلم های محبوب در تو رفتگی در دیوار شما و اظهار نظر در مورد آنها. اگر نظرات شما توسط بینندگان مورد علاقه شما باشد، آنها مشخصات شما را بررسی می کنند و احتمالا ویدیوهای شما را تماشا