بهینه سازی سایت وردپرس

4 نکته در نوشتن مقالات سئو

4 نکته در نوشتن مقالات سئو

4 نکته در نوشتن مقالات سئو  نکته نوشتن مقالات جستجوگرها چه نوع محتوایی نوشته شده است؟ در حالی که با سایر انواع مقاله متقاطع است، مقالات سئو به طور عمده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Google برای کسب و کار شما برای کلمات کلیدی مهم نوشته شده است. قوانین خاصی برای اتخاذ شدن در هنگام نوشتن محتوای سئو وجود دارد که می تواند به افزایش شانس شما برای رتبه بندی بهتر کمک کند.

4 نکته در نوشتن مقالات سئو سایت

با این حال، بسیاری از توصیه های در مورد نوشتن مقالات سئو مانند خواندن دستور العمل از جادوها از مکبث است. تمایل به چیزهای بیش از حد پیچیده وجود دارد، و بسیاری از توصیه ها متناقض یا اثبات نشده اند.

پیشنهاد ما این است که به دنبال این چهار راهنمایی و نگران نباشید. گوگل بسیار هوشمند است، بنابراین بهترین کاری است که انجام دهید این است که محتوای خود را به عنوان هدف مورد نظر خود در بازار هدف تعیین کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی مناسب

هنگام نوشتن یک مقاله  سئو، جایی که باید شروع شود، با تحقیقات کلید واژه مناسب است . پیدا کردن آنچه که عبارات و پرس و جو جستجو در مردم در Google استفاده می شود و توجه داشته باشید که تعداد دفعاتی که این مورد به صورت ماهانه استفاده می شود. این به شما امکان می دهد چگونگی رقابت یک کلمه کلیدی را بدانید. کلمات کلیدی با صدها یا هزاران جستجو ماهانه بسیار رقابتی هستند.

شما با یک چالش جدی مواجه خواهید شد که مطالب خود را در صفحه اول برای این شرایط قرار دهید. از سوی دیگر، کلمات کلیدی بلندتر و یا خاص (طولانی) معمولا جستجوهای کمتری دارند و کمتر رقابتی هستند. آنها همچنین احتمالا بیشتر به کسب و کار شما اختصاص داده می شوند و بنابراین برای جذب خوانندگان مربوطه مناسب تر است.

لیستی متنوع از کلمات کلیدی مربوطه را که می خواهید برای مقالات استفاده کنید، با جستجوهای ماهانه بین 10 تا 50 بازدید انجام دهید. این محل خوبی برای شروع است.

از کلمات کلیدی خود استفاده کنید

شما می توانید بیش از حد در مورد قرار دادن کلمات کلیدی در مقالات سئو نگران باشید.بعضی از مردم می گویند که شما باید از کلمه کلیدی دقیقا X استفاده کنید. دیگران می گویند این باید 2 تا 3 درصد از كل كلمات كل مقاله شما را تشکیل دهد.

شواهدی وجود ندارد که نشان دهد این واقعا تفاوت دارد. اهمیت مهم این است که کلید واژه شما در عنوان مقاله شما، و سپس در برخی موارد در پاراگراف اول و آخر برجسته شده است، اما حتی این یک قانون سخت و سریع نیست. در بعضی از مقالات شما ممکن است از کلمه کلیدی ده دوازده بار استفاده کنید و فقط در دو بار دیگر. ارگانیک باشید و موضوع را مجبور نکنید.

حتی مهم تر این است که محتوای مقاله سئو شما مربوط به کلمه کلیدی شما انتخاب شده است.اگر قصد استفاده از ایده های کاشت کلمات کلیدی برای خاک ماسه ای دارید، پس مطمئن شوید که مقاله شما در مورد این موضوع است. محتوای کلی را ننوشتید و کلمه کلیدی را با خفا بیابید، زیرا این کار نخواهد کرد. حتی اگر شما موفق به فریب گوگل، که بعید است، شما بعید است به جذب خوانندگان مربوطه.

همچنین مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را به صورت ارگانیک خواندید. بسیاری از واژه های جستجو برای تکرار مستقیم در احکام مناسب نیستند. خوب است که آن را کمی بچرخانیم تا منطقی باشد. به یاد داشته باشید، این رباتهای جستجوی گوگل نیستند که در نهایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این مشتریانی هستند که به محتوای شما جذب می شوند، بنابراین در هنگام نوشتن، مهمترین ملاحظات خود را حفظ کنید.

نوشتن چیزی از ارزش این بسیار مهم ترین چهار راهنمایی ماست. اینترنت بسیار پر از ناخواسته است که شما واقعا باید چیزی برای ارزش واقعی برای نوشتن در Google بنویسید.

اینترنت در درجه اول ابزار برقراری ارتباط است. هنگامی که تحقیق کلمه کلیدی خود را انجام دادید، متوجه خواهید شد که بسیاری از کلمات کلیدی دم شما طولانی هستند، به طور ضمنی یا صریح. اینها پرسشهای واقعی هستند که مشتریان هدف شما در هنگام جستجوی اطلاعات به گوگل می رسند. آنها یا به دنبال یک سرویس محلی یا برای اطلاعات در مورد یک مشکل هستند.

مقالات شما به شما این امکان را می دهد که به این سوالات پاسخ دهید به طوری که زندگی مشتری شما را ساده تر کند. شما متخصص در زمینه کسب و کار خود هستید، بنابراین از این دانش برای ایجاد یک محتوای ارزشمند استفاده کنید.

“چگونه” مقالات یک مکان عالی برای شروع هستند، زیرا این اطلاعات مفید را ارائه می دهند و در زمان کوتاهی به راحتی قابل خواندن هستند. با در نظر گرفتن یکی از کلمات کلیدی خود، راهی برای تبدیل آن به یک موضوع جالب و مرتبط پیدا کنید.

به عنوان مثال، کلمه کلیدی بازاریابی آنلاین دندانپزشکان می تواند به عنوان موضوع برای هر یک از مقالات زیر استفاده شود:

Top 10 نکات بازاریابی آنلاین برای دندانپزشکان

راهنمایی نهایی برای بازاریابی آنلاین برای دندانپزشکان

3 راه بازاریابی آنلاین برای دندانپزشکان نتواند و چگونه می توانید نتایج بهتر را دریافت کنید

دانستن رویکردی که میگیرید، سطح جزئیات استفاده و موارد مناسب برای اتخاذ تصمیمات بستگی دارد به مشتریانی که میخواهید جذب کنید. این شامل برخی از دانش بازار هدف شما و نوع فردی است که وبلاگ شما را می خوانند. سعی کنید با نیازهای مستقیم خود صحبت کنید و اطلاعاتی را که می خواهید به آنها بدهید.

در اینجا نیز کلمات کلیدی سرانجام را ارائه می دهند. اطلاعات دقیق به دنبال کلمات کلیدی نشان می دهد خواننده که پایین تر از قیف فروش از کسی که به طور فعال به دنبال خدمات یا محصولات است.

با استفاده از این کلمات کلیدی به عنوان مثال:

ایده های طراحی برای اتاق خواب کودکان: این پرس و جو جستجو صرفا در مورد اطلاعات است. در مقاله، چند راهنمایی مفید بر اساس تخصص شما ارائه می دهد و به طور کلی پیشنهاد می دهد که چگونه یک سرویس یا محصول مانند خود شما می تواند کمک کند. شما بذر یک ایده را کاشتید، نه یک زمین فروش.

خدمات طراحی داخلی در Wrexham: این پرس و جو به خواننده توصیه می کند که بسیار نزدیک به تصمیم گیری خرید است. آنها به طور فعال به دنبال کسب و کار در یک منطقه خدماتی هستند و به پیشنهاد فروش باز خواهند گشت. این بدان معنا نیست که شما باید به یک میدان کامل در فروش راه اندازی کنید. در عوض، محتوای خود را به مراتب بیشتر خدمات متمرکز، توضیح USP از کسب و کار شما و دلایل مشتریان خدمات خود را انتخاب کنید.

طول آن را درست کنید

متخصصان جستجوگرها چندین جوهر در مورد اینکه چه مدت یک مقاله جستجوگر باید باشد، از بین رفته است. همانطور که هیچ کس خارج از گوگل واقعا نمی داند که چگونه الگوریتم جستجوی آنها کار می کند، این لزوما شامل حدس زدن بر اساس آنچه که کار می کند و چه چیزی نمی کند – و این تغییر در طول زمان. از آنجایی که وبلاگهای کوتاهتر بهتر شده بودند – در حدود 350 تا 400 علامت کلمه مورد استفاده قرار گرفتند، اما این دیگر مورد نیست. گوگل محتویات معتبری را مرتفع می کند، بنابراین مقادیر بسیار نمایه شده معمولا حداقل 600 کلمه است.

اما مهمترین قاعده این است که مقاله شما طول مناسب برای موضوع مورد نظر را انتخاب کنید. هیچ مشکلی وجود ندارد که مقاله ای را به 800 کلمه بفرمایید که بتوان آن را به 400 پوشیده کرد.

وبلاگهای کوتاهتر نیز به عنوان بخشی از یک ترکیب متعادل محتوا قابل قبول هستند، چرا که همه افراد نمیتوانند زمان یا تمایل به ترول از طریق یک مقاله طولانی وبلاگ، به ویژه در برخی از بخشها داشته باشند. اما به قطعات کوتاه وابسته نباشید تا رتبه های بالا در گوگل را بدست آورید. برای انجام این کار باید دانش صنعت خود را نشان دهید.

وقتی که نسل سرب و جستجوگرها می آید، محتوا هنوز شاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توسعه بازاریابی محتوا و استراتژی وبلاگ نویسی برای کسب و کار خود، امروز ما تماس بگیرید. در JDR ما یک مجموعه انعطاف پذیر از خدمات بازاریابی را برای برآوردن نیازهای هر نوع کسب و کار ارائه می دهیم.