شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی امروزه به عنوان فضای بازاریابی برای بسیاری از کسب وکارها شناخته شده است بطوریکه برخی شرکت ها مدیریت شبکه های اجتماعی را در کادر پرسنلی خود دارند. شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس ، لینکدین ، توییتر ، فیس بوک و غیره که از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی توسط کاربران می باشند. اما شبکه های اجتماعی به راستی چه مزایایی را برای کسب و کارها و بازاریابی آنلاین شرکت ها داشته است. در ادامه به بیان این موضوع خواهیم پرداخت.
اشتراک گذاری محتوا
یکی از کاربردهای پرطرفدار شبکه های اجتماعی توسط کاربران به اشتراک گذاری محتوا می باشد. افراد محتوای درج شده در سایت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و در این راستا با درج لینک هدایت کاربران را به سمت سایت خود شاهد خواهند بود. این جذب ترافیک و هدایت کاربر به سمت سایت می تواند موجب تقویت برندینگ و نیز بازاریابی کسب وکار شما می شود. در واقع شما به واسط بازاریابی اینترنتی نوعی معرفی محصول و خدمات خود را در قالب محتوا به دیگر کاربران ارائه می نمایید.